poniedziałek, 25 lipca 2016

Lakiery miniMAxdo paznokci Eveline

Witajcie kochani!
Lato w pełni, więc każda z nas może sobie pozwolić na bardziej kolorowy manicure niż zwykle :)
Zapraszam Was dziś na recenzję otrzymanych lakierów miniMAX od Eveline w pięciu odcieniach.
Wszystkie kolory są iście letnie i kolorowe.


Numery kolorów jakie otrzymałam do testowania to: 138, 140, 134, 135, 137.
Lakiery BIGbrush zachwycają swoimi dużymi, lekko spłaszczonymi pędzelkami, które ułatwiają precyzyjne nakładanie lakieru na płytkę paznokcia.
Choć bardzo lubię mieć pomalowane pazurki, to przyznam Wam szczerze, że nie lubię spędzać długo czasu na oczekiwanie aż lakier wyschnie. Lakiery z tej linii były dla mnie dużym, pozytywnym zaskoczeniem jeśli chodzi o szybkość wysychania lakieru. Nie siedziałam co prawda z zegarkiem w ręku, jednak już po kilku minutach moje paznokcie były już suche.
Kolejnym bardzo dużym plusem są intensywne kolory, które po nałożeniu na paznokcie są takie same jak widoczne w buteleczkach. Nie znoszę tego, że często lakier w buteleczce wygląda obłędnie a po nałożeniu nawet nie przypomina tego samego koloru.


Co do ich wydajności i krycia, to powiem Wam szczerze, że przy dwóch warstwach lakieru efekt jest zadowalający, co prawda lakier z numerem 134 jeśli chodzi o krycie i łatwość rozprowadzania, to poleciłabym producentowi jeszcze nad tym popracować, aby i on dorównywał lakierom tej samej serii w innej gamie kolorystycznej.


Nigdy nie oszczędzam swojego manicure i lakier musi dorównać mojemu trybowi życia. A powiem Wam, że to nie jest takie prosto. Mój lakier musi wytrzymać pracę w ogrodzie, zmywanie naczyń, gotowanie i zabawę z moimi pupilami.
Lakiery do paznokci ze znanych i nie tanich producentów, często mają problem ze sprostaniem moim wymaganiom.
Wytrzymałość lakierów Eveline była dla mnie miłym zaskoczeniem, gdyż aż do czterech dni stan moich paznokci był zadowalający. Lakier nie jest podatny na odpryski i pajączki. Rewelacja i to bez użycia utwardzaczy i nabłyszczaczy.


Podsumowując kochane, jeśli weźmiemy pod uwagę: pędzelek, pojemność buteleczki, czyli 5 ml, nakładanie, krycie, wydajność, wysychanie, kolory i oczywiście trwałość, to przyznam Wam szczerze, że nie znam lepszego lakieru do paznokci w tej kategorii cenowej :)
Jeśli jeszcze nie miałyście okazji zaprzyjaźnić się z tymi lakierami, to koniecznie nadróbcie zaległości ;) Warto zwrócić swoją uwagę na te produkty!
Polecam i pozdrawiam.
Justyna.

8 komentarzy:

  1. Witaj! Dziękujemy za test i recenzję naszych lakierów. Zachęcamy do wypróbowania innych z naszej oferty. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery tej firmy!!!Jak wiele ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żółty jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam lakierów tej firmy, ale kolory mają przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam mnóstwo lakierów w różnych kolorach, dziś preferuje tylko czerwień albo fuksje :) Ale widzę, że właśnie taki odcień znajdę w tej linii. To że szybko schnie to bardzo dobra informacja, też należę do tych niecierpliwych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U ciebie klasyczne lakiery 4 dni trzymały, i to mnie do nich zniechęca. Najlepsza opcja dla mnie jest hybryda, pomaluje i moje semilaci trzymają się pare tygodni co jest bardzo wygodne : )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger