poniedziałek, 7 sierpnia 2017

GOOD FOOT PODOLOGY- NOWOCZESNA SERIA KOSMETYKÓW DO STÓP!!!

Witajcie Kochani!!!
O nasze stopy powinniśmy dbać przez cały rok, jednak lato szczególnie skłania nas do większej pielęgnacji o tę sferę naszego ciała. 
Urlop, wakacje, plaża, morze, piasek letnie obuwie to wszystko sprawia, że chcemy, aby nasze stopy o tej porze roku wyglądały jak najlepiej.
Ale jak sprawić, aby stopy były gładkie, miękkie i niepopękane?


Chętnie odpowiem Wam na to pytanie razem z pomocą Delia Cosmetics
Pamiętacie moje zdjęcie na instagramie z przesyłką od Delia?
Dzisiaj chciałabym przybliżyć Wam jego zawartość.


W pięknym, białym i estetycznym pudełku znalazłam 5 kosmetyków oraz polerkę. Cały zestaw prezentował się bardzo elegancko, zresztą tak samo, jak poprzednia przesyłka od Delia Cosmetics.


Kosmetyki Good Foot Podology to nowoczesna seria kosmetyków od Delia. W jej skład wchodzą:
Nr 1.0 Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem.
Zmiękcza zrogowaciałą skórę, ułatwia usuwanie martwego naskórka, idealnie przygotowuje stopy do dalszej pielęgnacji. Sole należy stosować 2-3 razy w tygodniu przy bardzo suchej skórze lub 1 raz w tygodniu dla zwykłej pielęgnacji.
Cena to ok 16 zł za 250 g. 


Nr 2.0 Peeling do stóp dla suchej i szorstkiej skóry.
Zawiera naturalne drobinki pestek moreli, łupinki orzecha włoskiego i migdałowca (dzięki którym usuwa zrogowaciały naskórek), allantoiny i gliceryny (dzięki, którym wygładza), masło shea i wit. E (dzięki, którym nawilża i odżywia) oraz ekstrakt z dzikiej polnej mięty (dzięki, której odświeża)
Cena to ok.13 zł za 60 ml.


Nr 3.0 Krem-Pianka do stóp. Zawiera mocznik, gliceryny, betainy, skwalan, ekstrakt z aloesu, dzięki którym nawilża, odświeża i koi skórę naszych stóp. Idealna, lekka konsystencja do codziennej pielęgnacji.
Cena to ok. 16 zł za 60 ml.

Nr 3.1 Maska do stóp wygładzająco- regenerująca. Zawiera olej sojowy, masło shea, lanolina, allantoina, ekstrakt z dzikiej wodnej mięty. Maskę należy wmasować w suche stopy następnie założyć dołączone skarpetki, które można zostawić na całą noc na stopach. 
Cena to ok. 13 zł za 10 ml.


Nr 3.2 Ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń. Kosmetyk należy używać bardzo ostrożnie, gdyż zawiera alkalia. Nie można go stosować na otwarte rany oraz w ciąży lub podczas gdy karmimy piersią. Żel nakładamy punktowo na zrogowaciałe miejsca, następnie owijamy folią, postawiamy na 15 minut i następnie spłukujemy wodą.
Cena to ok. 13 zł za 60 ml.


Zapewne jesteście ciekawi co oznaczają poszczególne numery przy nazwach kosmetyków, Delia postanowiła ponumerować dane produkty w kolejności ich użytkowania. Jak dla mnie to świetny pomysł. 


Jestem bardzo zadowolona z używania całej serii Good Foot Podology, moje stopy są gładkie, nawilżone i mniej pękają. Najbardziej do gustu przypadła mi Kąpiel perełkowa, ma śliczny zapach i intensywne działanie oraz duża zawartość mocznika. Numerem dwa jest peeling, który jak najbardziej spełnił swoją rolę i do tego pięknie pachnie. Pianka jest bardzo wygodna w użyciu, ma super lekką konsystencję, jednak nie do końca spełnia moje oczekiwania, jeśli chodzi o efekt nawilżenia, ale jeśli stosujemy ją po peelingu z tej samej serii to jak najbardziej jest dobrze. Maska ze skarpetkami świetnie poradziła sobie z nawilżeniem i regeneracją skóry moich stóp. 


Najbardziej rozczarował mnie Żel ekspresowy, ponieważ do jego użycia potrzebne jest kilka akcesoria, których nie znajdziemy w pudełku i to trochę zniechęca, kupując w obecnych czasach jakiś kosmetyk, oczekujemy nie tylko dobrego działania ale również i wygody w użyciu. Cały zabieg z żelem przy wykonaniu wszystkich czynności wraz z szukaniem potrzebnych akcesoriów już niestety ekspresowy pozostaje tylko z nazwy. 


Podsumowując: mimo wad, seria Good Foot Podology to naprawdę świetny pomysł Delia Cosmetics, duży punkt za design opakowań i pomysł na podzielnie ich na etapy użytkowania. Stosując całą serie, jesteśmy jak najbardziej w stanie zadbać o swoje stopy aby były gładkie, miękkie i nawilżone. A świetnym dodatkiem do tego zestawu kosmetyków okazała się pilerka


Który produkt najchętniej byście wypróbowali? Czy ta seria kosmetyków wydaję się Wam być zachęcająca? A może mieliście okazje już stosować Good Foot Podology i możecie podzielić się swoimi spostrzeżeniami?
Czekam na Wasze komentarze.

Buziaki/Kasia 😘



76 komentarzy:

  1. Ile tu cudowności. Ta pianka bardzo mi się spodobała. Piękne zdjęcia, pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie przetestowałabym maskę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety bardzo często pomijam stopy w codziennej pielęgnacji. Mam te kąpiel perelkowa i jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato to też świetny czas na to, by dać stopom odpocząć od butów i skarpetek. Jeśli to tylko możliwe, warto chodzić na boso, bo jest to świetny trening i masaż dla stop.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z ponumerowaniem kolejności :) marzy mi się taki full serwis dla stóp!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta przesyłka ;) Też ją otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba muszę iść na zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj w tym roku nawet lato mnie nie przekonało by zrobić coś z moimi suchymi pietami, ale te kosmetyki wyglądają bardzo fajnie, ich ceny także są miłe dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skusiłabym się na maskę. Wciąż nie mogę trafić na idealną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kąpiel perełkowa wygląda wspaniale i zapewne dzięki mocznikowi cudnie działa. Zresztą ja ogólnie lubię takie kąpiele - czuję się wtedy zrelaksowana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznaję się bez bicia, że tak średnio pamiętam, żeby dbać o stopy. Z całą pewnością byłabym zainteresowana peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam wcześniej tych produktów, prezentują się naprawdę ciekawie :) Jestem zwolenniczką stosowania produktów naturalnych i w pierwszej kolejności zawsze sięgam po kosmetyki naturalne, ale być może przy okazji skuszę się na jakiś produkt marki Delia i osobiście go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie naturalne kosmetyki do stóp się nie sprawdziły A te jak najbardziej

      Usuń
  13. Ależ by mi się teraz taki zestaw przydał - latem moje stopy każdorazowo stają się suche i pękają. Mimo, że conajmniej 2 razy dziennie kremuję je, a zabiegi upiększające są stałym elementem tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to z pewnością była byś zadowolona z tego zestawu

      Usuń
    2. Jeszcze bardziej żałuję, że nie nie udało mi się go jeszcze przetestować ;)

      Usuń
  14. A dla mnie przydałaby się kąpiel perełkowa na zrogowacenie pięt :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć!
    Czy produkt dedykowany jest specjalnie dla Pań, czy Panowie także mogą używać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panowie również mogą mój mąż podkrada mi kąpiel perelkowa

      Usuń
  16. Mnie brakuje najważniejszej dla mnie informacji czyli czy firma, którą przedstawiasz, testuje kosmetyki na zwierzętach? Lub czy używa składników testowanych? Poszukałam w necie i znalazłam, że Delia jest na liście firm nietestujących. Tak wiec spokojnie mogę spróbować. Orientujesz się gdzie można kupić te kosmetyki? Tez byłoby warto dopisać w poście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za podpowiedź. Kosmetyki można kupić na stronie Delii albo w drogeriach Rossmann

      Usuń
  17. Kosmetyki dość tanie, a dobrze wiedzieć, ze mimo to mogą być dobrej jakości. Ciekawa jestem jeszcze jaki maja skład.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, mam takie predyspozycje, że w lato zawsze, ale to zawsze mam problem ze stopami.Są szorstkie i skóra jest twarda szczegolnie na piętach. Zaciekawil mnie peeling, może akurat by mi pomogł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym chętnie przetestowała wszystkie, wyglądają naprawdę fajnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tę markę, a takie kosmetyki właśnie by mi się przydały. Muszę poszukać ich w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałaby mi się taka kompleksowa seria do stóp, bo z ich pielęgnacją mam najwięcej kłopotów. Na pewno zdecyduje się na jakiś produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stopy to podstawa - kosmetyków do ich pielęgnacji nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki zestaw zdecydowanie by mi się przydał ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne, zachęcające opakowania. Stopy traktujemy zawsze po macoszemu, pokusiłabym się na taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uważam że design dodaję uroku temu zestawowi

      Usuń
  25. Wow! mnie przydałaby się cała seria! Ucieszyłam się, jak zobaczyłam recenzję tych kosmetyków, bo właśnie się za czymś takim rozglądam.
    Moje stopy pragną pielęgnacji! :)
    Dzięki za ten wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie zaopatrzę się w ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  27. Osobiście bardzo nie lubię swoich stóp i trudno mi znaleźć optymalną dla nich pielęgnację. Może takie magiczne pudelko równiez by się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwierzycie, że oprócz tradycyjnego mycia nic więcej nie robię ze stopami? A dbam o siebie- cera, olejki do brody. A stopy nie :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie prezentują się produkty w tym pudełku. Dziwne tylko, że do tego żelu ekspresowego nie dodają niezbędnych narzędzi. Też przekonałam się, że takie kąpiele do stóp fajnie zmiększają.

    OdpowiedzUsuń
  30. słyszałem, że mocznik wybiela zęby, ale nie wiedziałem,że jest też dobry na stopy

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo polubiłam tą serię, szczególnie piankę

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam dbać o stopy!!! Bardzo mnie to relaksuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta numeracja produktów to naprawdę super pomysł, bo pewnie bym w złej kolejności je używała.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie najbardziej przypadły do gustu perełki :) Ślicznie pachną i super zmiekczają skórę :) Krem do stóp też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam kosmetyki do stóp i bardzo chętnie bym wypróbowała także i te! Numeracja kosmetyków - dobry pomysł! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Seria wygląda całkiem kusząco, jednak obawiam się, że to zbyt dużo produktów i połowy bym nie stosowała ;) Ale na pewno część znalażłaby swój użytek u mnie lub u mojej drugiej połówki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger