poniedziałek, 11 września 2017

LATO Z MONTE SANTI!!!

Witajcie Kochani!!!
Jakiś czas temu zostałam ambasadorką Monte Santi.
Przyznam, że byłam ciekawa tej kampanii, ponieważ wiele dobrych słów słyszałam o ich winach, ale nie miała  okazji ich kosztować. 


W paczce znalazłam wino Monte Santi Pineberry (różowe, słodkie wino o smaku białej truskawki) oraz Monte Santi White Original (białe, słodkie owocowe wino).
Oba produkty idealnie nadają się do deserów lub jako deser same w sobie.


Przyznam, że bardzo przypadły mi do gustu, zazwyczaj lubię wina słodkie. Ich ciekawe połączenie owocowego smaku oraz białego wina pochodzącego z winogron dojrzewających we Włoszech, sprawiają, że idealnie nadają się na degustacje w porze letniej. 


Moim faworytem zostało jednak Monte Santi Pineberry, jego słodki, a zarazem orzeźwiający smak idealnie trafił w moje kubki smakowe i przyznam, że siostra również uważa go za swojego faworyta. 


Muszę przyznać, że kampania bardzo mi się podobała, miałam pretekst, aby spotkać się z siostrą i koleżankami, aby razem przeprowadzić degustacje.


 Ostatnio aura nas nie rozpieszcza, szaro, deszczowo i jesiennie a tu proszę, miałyśmy lato zamknięte w butelce.
Myślę, że nie raz chętnie sięgnę po wina Monte Santi, ponieważ idealnie sprawdzają się podczas kobiecych spotkań.


A czy Wy znacie już te wina? A może macie swoje ulubione od Monte Santi? 
Chętnie poznam Wasze opinie.


Buziaki/Kasia 😘 

36 komentarzy:

  1. Już samo opakowanie jest przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Win nie znam, ale ta białą truskawka brzmi kusząco. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała truskawka od razu zwróciła moją uwagę, może to dlatego, że uwielbiam słodkie różowe wina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewne pyszności, a przy okazji miałaś możliwość spędzić czas w szerszym gronie :) Nie znam tej marki, ale z przyjemnością ją poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najlepsze z tego całego testowania to spotkanie z moimi przyjaciółkami

      Usuń
  5. Opis zachęca do kupna, a te
    Butelki- obłędne! Ja preferuję wina wytrawne, jednak moja Mam lubi słodkie, więc może Jej kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapewne pyszności :) Miałaś okazje do aresztowania, ale i miłego spotkania :) Nie znam tej marki, ale z przyjemnością ją poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wino! Na pewno wypróbuję białą wersję, jeśli rzuci mi się w oczy w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, nie znam, nie słyszałam, ale lubię deserowe wina od czasu do czasu, szczególnie latem na tarasie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na prezent. Ja sama wolę jednak wytrawne wina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam ze jako prezent pięknie będą się prezentować

      Usuń
  10. Ogólnie lubię wina o owocowej nucie ale od pewnego czasu przestawiłam się ma wina wytrawne, które mniej mnie zamulają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki niestety minus win J też często miewam po nich zgage

      Usuń
  11. Truskawkowe wino brzmi pyszne, nawet mimo tego że wolę wina raczej wytrawne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam oba i też najbardziej lubię Monte Santi Pineberry. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczęstowałabym się z przyjemnością takim winkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marki jeszcze nie znam, ale chętnie jej posmakuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo to produkt zdecydowanie "rodzicowy" hihihihi :) Faktycznie butelka jest bardzo ładna, podejrzewam, że w środku kryje się równie dobry smak!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zupelnie nie znam tej marki win. Ale co się dziwicr od 5 lat nie pijam alkoholu, ze wzgledu na ciąże i karmienie piersią:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na początku butelki mnie zmyliły, myślałam, że to szampany, a tu proszę wino:) A ja lubię wina, pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt trochę przypominają szampana ale to zdecydowanie wina i to dobre

      Usuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger