poniedziałek, 23 października 2017

SAFARI W PRZEDSZKOLU!!!

Witajcie Kochani!!!
Czy są tu z nami rodzice uczniów lub przedszkolaków?
Czy Wasze dzieci lubią zajęcia plastyczne w placówkach edukacyjnych albo w domu?



Zastanawialiście się jakie przybory dla nich wybrać, gdy obecnie na rynku jest ich naprawdę mnóstwo?
Czym kierować się podczas ich zakupu (jakość, cena, design czy trwałość)?



A co jeśli Wam powiem, że znam firmę, która w swojej ofercie posiada artykuły dobrej jakości z piękną szatą graficzną i do tego w przystępnej cenie?





Mowa tu oczywiście o marce STARPAK oraz ich nowej linii produktów SAFARI
Które z dzieci nie lubi zwierząt, ja bynajmniej takiego nie znam, dlatego motywem przewodnim linii są zwierzęta, które dzieci kochają. 





W asortymencie linii SAFARI znajdują się m.in.:
✽ farby plakatowe i akwarele 
✽ kredki ołówkowe i woskowe
✽ bloki rysunkowe i kolorowanki
✽ pastele i kredy        
✽ nożyczki i temperówki
✽ artykuły piśmiennicze
✽ tekstylia








Linie SAFARI cechuję: kolorowe ilustracje, system otwierania Easy Open, ergonomiczne kształty, intensywne kolory, bezpieczne i nietoksyczne barwniki oraz wysoka jakość.



Warto jeszcze zwrócić uwagę na to, że kształt np. kredek idealnie dopasowuje się do małej rączki dziecka i pomaga mu w nauce rysowania. Plusem są również duże opakowania, które idealnie sprawdzają się dla większej grupy dzieci oraz to, że są trwałe. A gama kolorystyczna jest na tyle duża, że każdy znajdzie swój ulubiony kolor.



A wiecie skąd, wiem o atutach tych produktów? Od najlepszych testerów na świecie, czyli grupy przedszkolaków, do której uczęszcza moja córka.
Marka STARPAK postanowiła przekazać w ramach współpracy produkty plastyczne dla nich. 
W przesyłce oprócz wspomnianego asortymentu z linii SAFARI znalazły się również upominki motywacyjne na licencji różnych bajek. 





Jesteście ciekawi, jak wyglądały testy podczas zajęć plastycznych w przedszkolu?
To zapraszam na krótką fotorelację:
      














            Jak widzicie dzieciom bardzo przypadła do gustu linia SAFARI. Jeśli i Wy szukacie ciekawych i trwałych produktów dla swoich dzieci to polecamy zajrzeć na stronę STARPAK, z pewnością znajdziecie tu produkt, który was interesuję. 


A może już znacie markę STARPAK? Lubicie ich produkty?
Na co najbardziej zwracacie uwagę podczas zakupu materiałów plastycznych dla dzieci?
Czekam na Wasze komentarze.
I pamiętajcie:
"Dziecięca kreatywność jest największym zasobem"



Buziaki/Kasia 😘




62 komentarze:

  1. Widać, że dzieciom bardzo spodobały się przybory, fajnie że są takie duże opakowania to starczy dla wszystkich a jak wiadomo w przedszkolu idzie tego dużo.
    Piękne zdjęcia. Pozdrawiam wszystkie dzieciaczki. Gośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Gosiu. Dzieciaki będą miały co robić na zajęciach

      Usuń
  2. Co prawda ja nie mam dzieci, ale zawsze stawiam na dobrą jakość rożnych produktów.Więc skoro marka dba o jakość to dla mnie już zyskała duży plus. Pozdro Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość jest tu wysoka i dostosowana do możliwości dzieci

      Usuń
  3. Nie znam tej firmy więc zapisuję bo u nas kredek i farb idzie dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka godna uwagi. Dla mnie najważniejsze jest to, żeby produkt nie uczulał jeśli dziecko przypadkiem pomaluje się farbkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie znałam tej marki. Piękne kolory. Szeroki wybór produktów. Wiem, czego następnym razem szukać przy uzupełnianiu "plastycznych" zapasów w naszym domu. A lubiących kreatywną zabawę zapraszam serdecznie tutaj: http://sklep.placfrancuski.pl/francuskie-zabawki/francuskie-zabawki-kreatywne

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieci uwielbiają takie prace ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za piękne kolory przyborów do kolorowania <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Maluchy musiały mieć niesamowitą frajdę! :) Tyle fantastycznych kolorów, że na pewno powstały z nich przepiękne obrazki :) Gdy byłam mała zawsze uwielbiałam zajęcia plastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Testerzy na zdjęciach wyglądają na bardzo zadowolonych. Te kredki świecowe wyglądają ciekawie - czy tylko mi się wydaje, że są większe niż przeciętne takie kredki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od których, ale są troszkę większe to i na dłużej starczą :)

      Usuń
  10. nigdy wcześniej nie znałam tej marki a jej nazwa kojarzy mi się bardziej z przeglądarką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako dziecko lubiłam kolorować. Mimo mnóstwa kredek w piórniku to na kolejne wydawałam ostatnie oszczędności. Te kredki są bardzo fajne duże i mają dużo kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubiłam kolorować, szkoda że moje zamiłowanie nie przełożyło się na talent ;)

      Usuń
  12. Mój 3-letni bratanek w przedszkolu uwielbia zajęcia plastyczne, widziałam mnóstwo jego prac z takiej działalności i są przeurocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja córka średnio z takimi zajeciami, a tych przyborów wcześniej nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna inspiracja dla mniejszych i większych: -)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne, kreatywne zabawy dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym wieku każdą ilość farb, kredek, flamastrów się przydaje :) Nie znam tej firmy. Muszę popatrzeć na ich asortyment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy jest naprawdę bardzo ciekawy a nawet mają produkty na licencji bajek

      Usuń
  17. My dotąd korzystaliśmy z produktów marki Bambino. Firmy Starpak w ogóle nie kojarzę, ale chyba warto to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój syn jest jeszcze na etapie: „cała rodzina pomalowana, potem dwie godziny się myjemy”, ale zabawa jest przednia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zabawa najlepsza potem tych wspomnień nikt nam nie zbaerze

      Usuń
  19. Lubimy wszelkie prace plastyczne i w domu, i w przedszkolu. Znamy tą markę i ich produkty są dla nas numer jeden. Większość wyprawek właśnie kupowaliśmy od Starpak.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe pomoce do nauki i zabawy, aż ma się ochotę natychmiast urządzić takie artystyczne popołudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak my ostatnio mały takich coraz więcej bo córka się rozkręci w przedszkolu to potem dokańcza w domu

      Usuń
  21. Sama bym chciała te wszystkie przybory <3. Obecnie posiadam tylko mazaki zmywalne dla dzieci po wyżej roku 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farby plakatowe są super, sama miałam okazje je wypróbować.

      Usuń
  22. Super! Bardzo lubimy taką kreatywność!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreatywność jest ważna dla dzieci i dorosłych aby świat był ciekawy

      Usuń
  23. Oprawa produktów przepiękna <3
    Szczerze to jesteśmy wierni jednej marce, chociaż próbowaliśmy kilku innych nie do końca zdających egzamin...Starpaku nie znamy więc też nie mamy porównania - ale interesują mnie głównie kredki, czy zbyt szybko się nie łamią???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czystym sumieniem mogę ci polecić kredki są naprawdę dobre jakościowo.

      Usuń
  24. Ale piękne zdjęcia! Ja ostatnio znalazłam w piwnicy nowiutkie opakowanie kredek BAMBINO ze swojego dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestaw :) bogaty i kolorowy, każdemu dziecku przypadnie do gustu. Zestaw nie tylko do przedszkola, ale w sam raz na długie jesienno-zimowe wieczory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie o tej porze roku przyda się takich zestawów dużo

      Usuń
  26. Mam aspirującą artystkę w domu. Takie rzeczy zawsze na czasie - schodzą w ilościach hurtowych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem teraz właśnie na etapie zakupy przyborów szkolnych dla mojej dwójki. Podczas deszczu dzieci się nudzą, same kredki też nie wystarczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy przejrzeć ofertę na pewno coś dla siebie wybierzecie.

      Usuń
  28. Przepiękny prezent dla przedszkolaków <3 Oni najlepiej wiedzą jak przetestować i wykorzystać wszystkie te piękne przybory!

    OdpowiedzUsuń
  29. u nas jeszcze przed erą malowania, ale przypomniałaś mi moje czasy szkolne :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamiętam jeszcze z lekcji plastyki, że małym dzieciom powinno się umożliwiać malowanie farbami, ale mnie to przeraża. Kredki, owszem, ale już widzę co się stanie z farbą. Ściany mam całe porysowane :).

    OdpowiedzUsuń
  31. U nas przedszkole hurtowo kupuje przybory szkolne np. kilka litrów farby plakatowej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurczę żeby tak przedstawić zwykłe produkty plastyczne - nie piszę o jakości produkt ale o zdjęciach. Tak cudownie pokazane, że nie człowiek nie mający dzieci chętnie by je kupił :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger