poniedziałek, 20 listopada 2017

DERMO SYSTEM OD DELIA COSMETICS!!!

Witajcie Kochani!!!
Zapewne każda z Was przyzna mi rację, że pielęgnacja skóry naszej twarzy jest bardzo ważna.
Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji aby pójść spać w niezmytym makijażu. 
Ale jakie kosmetyki wybrać? Czym kierować się przy ich wyborze?


Dla mnie ważna jest skuteczność produktu oraz brak uczuleń po ich użyciu.
Dlatego pozwólcie, że dzisiaj przedstawię Wam linię kosmetyków Dermo System od Delia Cosmetics.  


Jakiś czas temu otrzymałam kolejne piękne pudełko od Delia, jego zawartość jak zawsze była zachwycająca.
Znalazłam w nim 7 kosmetyków do pielęgnacji twarzy Dermo System.


Żel do mycia twarzy i okolic oczu o pojemności 220 ml w plastikowej butelce z pompką, kolor niebieski- zmywa makijaż, usuwa nadmiar sebum, nawilża i odświeża.
Woda micelarna do twarzy i okolic oczu o pojemności 220 ml, kolor bezbarwny- błyskawicznie oczyszcza, nawilża, koi, nie wymaga użycia wody.


Olejek hydrofilowy do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu o pojemności 150 ml z pompką, kolor żółty- oczyszcza, pielęgnuję, intensywnie nawilża, można używać go na dwa sposoby na waciku, albo z odrobiną wody aby wytworzyć pianę do umycia twarzy. Zawiera olejek migdałowy, arganowy oraz słonecznikowy.
Płyn dwufazowy do demakijażu okolic oczu i ust o pojemności 220 ml, kolor przezroczysty niebieski- błyskawicznie oczyszcza, nawilża i wygładza, zawiera pielęgnujący kompleks lipidowy.


Hipoalergiczny płyn dwufazowy do demakijażu o pojemności 150 ml, kolor różowy- usuwa makijaż, zawiera pielęgnujący kompleks lipidowy oraz olej marula i ekstrakt ze świetlika.
Mleczko do demakijażu twarzy i okolic oczu o pojemności 200 ml, kolor biały- oczyszcza, zawiera ekstrakt z ryżu, alantoinę, naturalną betainę oraz olej bawełniany.


Mgiełka tonizująca do twarzy, szyi i dekoltu o pojemności 150 ml, z atomizerem, kolor niebieski- przywraca naturalne pH skóry, idealny do użycia przed nałożeniem kremu lub serum, zawiera ekstrakt z aloesu, alantoinę, ekstrakt z lukrecji oraz naturalną betainę.


Wszystkie kosmetyki nie zawierają alkoholu, silikonów oraz parabenów. Zostały przebadane dermatologicznie. Do ich wytworzenia zostały użyte sprawdzone i bezpieczne składniki.


Kosmetyki naprawdę przypadły mi do gustu, nie uczulają a to jest dla mnie bardzo ważne. Jednak z całej linii mam swoich 3 faworytów: żel do mycia twarzy, hipoalergiczny płyn oraz olejek to moje strzały w dziesiątki. I mimo iż reszta kosmetyków również dobrze się sprawdziły to te 3 skradły moje serce najbardziej i z pewnością zagoszczą w mojej kosmetyczce na dłużej. Ich cena jest naprawdę niewielka a jakość wysoka. Do tego ich ergonomiczne i praktyczne opakowania bardzo mi się podobają.


A Wy, który kosmetyk z linii Dermo System najbardziej chciałybyście przetestować? 
A może znacie już te nowości od Delia Cosmetics? 
Podoba Wam się ich szata graficzna?
Czekam na wasze komentarze i opinie.

Buziaki/Kasia 😘


24 komentarze:

  1. Pięknie się prezentują te kosmetyki. Szukam jakiś kosmetyków do twarzy bo ich mam najmniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych nowości od Delia Cosmetics ale jak gdzieś je zobaczę to od razu kupię! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie znałam tej marki, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Stale szukam jakiegos plynu, ktory zmyje makijaz dokladnie, a nie maluje sie mocno. Ot, najczesciej krem BB, puder sypki, tusz i pomadka. A jednak wiele produktow nie radzi sobie z takim lekkim makeupem. Byc moze warto wyprobowac Delię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tą firme kojarze raczej z kolorówką, fajnie poznać nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Propozycje kosmetyków, które faktycznie powinny znaleźć się w mojej łazience, chętnie wypróbuję ich szerszą gamę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A najlepiej jak najrzadziej się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wychodzą te kosmetyki cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw, chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość pudełka robi wrażenie. Ja ostatnio muszę uważać na nowości, bo prawdopodobnie od nowego pudru dostałam uczulenia. Dobre kosmetyki, są na wagę złota

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez chętnie wypróbuję, bo przyznam szczerze, że jeszcze nie miałam nic tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam w rękach kosmetyki tej marki, ale czuję się bardzo zachęcona do niej po przeczytaniu tego wpisu. Po demakijażowym niewypale, jakim jest mój aktualny płyn z Yves Rocher zaczynam się rozglądać za czymś innym. Na pewno wezmę teraz pod uwagę ofertę Delii :).

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają bardzo elegancko, z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ten zestaw. Jest świetny. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały zestaw. Z Delii miałam krem do twarzy. Buzia była po nim bardzo miła w dotyku. Bardzo lubię delikatne kosmetyki do mycia twarzy. Te z chęcią bym przetestowała. Najlepiej wszystkie w takim pudełeczku hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda ze nie ma ich w wielu sklepach kosmetycznych bo chętnie bym kupiła płyn do demakijażu. Póki co wiele płynów mnie szczypie w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam mgiełki tonizujące, odkryłam je niedawno i jest to mój kosmetyk numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam dobre skojarzenia z kosmetykami Delia. Zestawy prezentują się pięknie. W Wietnamie tej marki nie widzę niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie zapakowane. A jak składy produktów ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Poznaję ten system ostatnio i ulubieńcem stała się dla mnie mgiełka tonizująca:)

    OdpowiedzUsuń
  21. dużo o nich czytałam może już czas wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również ciągle szukam i może się skuszę 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mleczka do makijażu z delia cosmetics, używam od dawna. Uwielbiam go. Muszę spróbować też tej mgiełki, bo wydaje mi się super.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger