poniedziałek, 27 listopada 2017

WIDEO OD ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA!!!

Witajcie Kochani!!!
O jakich prezentach od Mikołaja marzą wasze dzieci?
Lalka, klocki, misie, samochody, gry?
A może chcielibyście podarować im jedyny w swoim rodzaju prezent od samego Świętego Mikołaja?


Znacie stronę Elfi? Jeśli nie to koniecznie zajrzyjcie, ponieważ można tam zamówić fantastyczne, personalizowane wideo dla Waszych dzieci.
Wystarczy kilka minut, parę zdjęć a uśmiech na twarzach waszych dzieci będzie bezcenny.


W tym roku Elfi wprowadziła do oferty nowe wideo pt. Elf Fajtłapa, ale można zamówić inne filmy oraz uwaga kolejną nowością jest wideo dla dorosłego. 


Moim zdaniem taki prezent dla dziecka jest naprawdę wyjątkowy. Mikołaj przywita dziecko po imieniu, pokaże jego zdjęcia, można dołączyć również list do Mikołaja, zdjęcie prezentu oraz kilka innych informacji o naszych szkrabach. 
Po złożeniu zamówienia (po 2 godzinach) otrzymujemy nasze wideo w formie linku na nasz adres mailowy. Możemy go zapisać na komputerze i cieszyć się pamiątką przez cały rok.


Pamiętam jak w zeszłym roku, wygrałam takie wideo w jednym z konkursów. Stworzyłam je dla mojej córki oraz bratanka. Nigdy nie zapomnę ich min i radości, gdy z otwartymi buziami oglądali wideo i pytali, skąd Mikołaj zna ich imiona i ma ich zdjęcia. Uwierzcie, że wszystkim w pokoju popłynęła łezka ze wzruszenia. Dla mnie to był bezcenny widok.


Dlatego, jeśli i wy chcielibyście sprawić swoim dzieciom niezapomniany prezent, to zapraszam do odwiedzenia strony Elfi.
Ale mam dla Was jeszcze niespodziankę, Mikołaj ma dla Was aż 3 darmowe filmy, które są do wygrania w naszym konkursie na FB.


Zapraszam wszystkich do udziału oraz składania zamówień na stronie Elfi. Pozwólcie swoim dzieciom przeżyć ten świąteczny czas w wyjątkowy sposób.
Niech te Święta będą dla nich niezapomniane.


Buziaki/Kasia 😘

16 komentarzy:

  1. Ależ tu czuć świąteczny klimat! Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny :) tylko co bedzie kiedy dziecko w koncu sie zorientuje że Mikołaj nie istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieliśmy już raz i naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój synek zamówił komputer, tablet i komórką :D Tak się zastanawiamy, co będzie za rok :) Może mercedes he he

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam miesiąc grudzień :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jaki fantastyczny pomysł!!!! Na pewno każde dziecko będzie szalało ze szczęścia. Spróbujemy zagrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mieliśmy takie wideo w zeszlym roku, Oli był przeszczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na prezent mikołajkowy:-) Zaraz tam zaglądnę;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł, taki prezent z pewnością spodoba się dzieciom, ale i też dorosłym. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc mam mieszana uczucia w temacie współczesnego tzw. św. Mikołaja. Ale naturalnie de gustibus non disputandum est:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam to, to mega świetna zabawa. Fajnie, że przypominasz o tym :)) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Podoba
    Mi się! Oglądnęłam właśnie
    Film dla dorosłych, zaraz zerknę na ten, dla dzieci 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! jestem zachwycona :D święta tu pokazane są wprost bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się w tym roku nad filmikiem, ale ostatecznie padło na personalizowaną książeczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger