wtorek, 20 lutego 2018

KARNAWAŁ Z DELIA COSMETICS!!!

Witajcie Kochani!!!
Co prawda tegoroczny karnawał już się skończył, ale może nasz post będzie inspiracją na inną okazję, albo na kolejne karnawałowe bale. W końcu piękny makijaż może towarzyszyć kobiecie każdego dnia. 


Na instagramie pokazywałyśmy jaki cudowny zestaw kosmetyków otrzymałyśmy od Delia Cosmetics. Dziś przyszła pora, aby przedstawić go Wam bliżej. Chcecie poznać naszą opinię o tych kosmetykach? To zapraszamy do dalszej lektury.


Jak wiadomo, makijaż na karnawał powinien być mocniejszy i błyszczący, dlatego w przesyłce od Delia Cosmetics znalazły się takie propozycje jak: 


- Maskara New Look 3D Lashes (trójwymiarowe rzęsy przez cały dzień)
- Cienie do powiek Soft Eyeshadow (4 odcienie mocno na pigmentowanych cieni do powiek)
- SOFT EYE PENCIL (kredka do oczu, dostępna w czterech odcieniach)
- Matt Pressed Powder (prasowany puder z lusterkiem)
- Mulitikolor Blush (wielokolorowy róż do policzków, w formie mozaiki)
- LUMI & HEALTHY (podkład nawilżająco- oświetlający)
- Metallic Finish (płynna, matowa pomadka oznaczona imieniem słynnej gwiazdy muzyki pop)
- GALAXY (metaliczny lakier do paznokci, dostępny w 8 kolorach)


Naszym zdecydowanym faworytem w tym zestawie jest maskara, ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy i co najważniejsze nie skleja ich. Miejsce drugie zajęła pomadka do ust, ma oryginalne opakowanie, jest bardzo trwała, nie pozostawia śladów, ma delikatny zapach i pięknie prezentuję się na ustach.


 Na trzecim miejscu znalazły się podkłady, dzięki opakowaniu z pompką są wygodne w użyciu, odcienie dobrze dobrane do koloru skóry, choć naszym zdaniem nie do końca nadają się dla osób z cerą problematyczną, dużym plusem jest to, że nie zawierają parabenów, ale wzbogacone są w witaminę PP oraz ekstrakt z baobabu. Troszkę rozczarowały nas cienie do powiek, mimo swoich cudownych kolorów mają małe minusy, nie do końca dobrze rozprowadzają się na powiekach, a ich trwałość nie jest do końca dla nas zadowalająca, jednak nie zmienia to faktu, że można z nich stworzyć fantastyczny makijaż. Pozostałe produkty spełniły swoją rolę i nasze oczekiwania, dopełniając nasz karnawałowy makijaż. 
Jaki wyszedł, oceńcie sami:




Podsumowując naszą opinię, jesteśmy bardzo zadowolone z otrzymanych produktów, miło było wziąć udział w testach i pobawić się w tworzenie makijażu. Dzięki temu mogłyśmy wspólnie spędzić więcej czasu, świetnie się bawić, poznać nowe produkty, które zostaną w naszych kosmetyczkach na dłużej. 
Jeśli szukacie inspiracji na piękny makijaż to zajrzycie na stronę Delia Cosmetics a z pewnością każda z Was znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. 


Jak Wam się podobają kosmetyki od Delia Cosmetics? Który produkt chciałybyście wypróbować? 
Jesteśmy ciekawe, jak Wam się podobał nasz karnawałowy makijaż. Czekamy na Wasze komentarze.

Buziaki/ Kasia i Justyna 😘

54 komentarze:

  1. Pięknie wyglądacie dziewczyny :) super te kosmetyki, muszę wypróbować te które polecacie. Pozdrawiam Goska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Gosiu. Daj znać jak się sprawdziły u ciebie :)

      Usuń
  2. Róż mi się podoba najbardziej z całego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym z chęcią wypróbowała lakier. Uwielbiam mieć pomalowane pazurki, zwłaszcza na stopach, t o nie chyba bardziej dbam niż o ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier jest super, może troszkę za delikatny odcień dla mnie ;)

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa trwałości tego podkładu. Mam suchą skórę i często używam produktów rozświetlających, jednak zwykle mają średnie krycie i słabą trwałość. Dajcie znać, jak się u was sprawdził 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do krycia to tak jak pisałyśmy na skórze problematycznej nie do końca sobie poradził ale u Kasi było ok, co do trwałości nie mamy zastrzeżeń.

      Usuń
  5. nie miałam nigdy kosmetyków tej marki, muszę kiedyś coś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy. to w sumie tez nasza pierwsza kolorówka z Deli.

      Usuń
  6. Ja jestem ciekawa podkładów z Delia - przy najbliższej okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie używałam tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej dawno nie widziałam delii w drogeriach, albo może nie zwróciłam uwagi. 😉 Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że dajecie szansę i prezentujecie kosmetyki mniej znanych marek. pS. w artykule przydałyby się wyraźniejsze zdjęcia wykonanego makijażu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko zdajemy sobie z tego sprawę, ale następny post ze zdjęciami makijażu będzie lepszy ;)

      Usuń
  10. Ja się nie maluję, także ciężko mi cokolwiek napisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień tez nie al czasami można sobie poszaleć ;)

      Usuń
  11. Nie znam marki, może jak spotkam to skusze sie na podkład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie Deli jest jeszcze kilka innych rodzajów podkładu, warto wypróbować

      Usuń
  12. Te metaliczne pomadki są teraz hitem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, i teraz nie dziwie się dlaczego są one hitem ;)

      Usuń
  13. Z Delii do tej pory używałam głównie kosmetyków pielęgnacyjnych - ale ich kolorówka wydaje się równie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My do tej pory również poznałyśmy Delie tylko z kosmetyków pielęgnacyjnych, dlatego to testowanie było naprawdę bardzo ciekawe.

      Usuń
  14. Używam czasami kosmetyki z Delii, ale ostatnimi czasu bardzo podobają mi się produkty z Bielendy;) Fajnie, że mogłyście je obie przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To własnie było najlepsze w tych testach, że byłyśmy w to zaangażowane we dwie :)

      Usuń
  15. Już nie pamiętam kiedy używałam kosmetyków od Delia, chyba już bardzo dawno temu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wypróbowałabym ten tusz do rzęs. Tego jeszcze nie miałam, a ciężko mi znaleźć taki, który mnie zadowoli ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz jest naprawdę super, myślę, że zagości on u nas na stałe.

      Usuń
  17. Makijaze super. Oczywiscie u mnie tusz jest zawsze podstawa wiec szukam tych z dobra opinia 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety mam uczulenie na większość kosmetyków i używam tylko już przez lata wypróbowanych :) ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna tez ma z tym problem, ale przyznam, że po Deli uczulenia nie było.

      Usuń
  19. Bardzo fajne makijaże udało Wam się zrobić przy pomocy kosmetyków Delia. :) Ja generalnie nie maluję się, ale od czasu do czasu skusiłabym się na lakier do paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :* my na co dzień tez się tak nie malujemy, ale lakier i tusz do rzęs to u nas podstawa :)

      Usuń
  20. Też dostałam taki zestaw - mi najbardziej spodobała się metaliczna pomadka :D
    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka jest ez super. Dziękujemy za zaproszenie, chętnie do Ciebie zajrzymy.

      Usuń
  21. Piękne kobiety i wyjątkowe makijaże. Zapewne warto zwrócić uwagę na produkty, które testowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej firmy, zapowiada się nieźle :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa paczka, najbardziej interesuje mnie ten lakier galaxy. Co prawda nie maluję paznokci tradycyjnymi lakierami, ale wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super produkty! Jeszcze nie miałam cieni do powiek z tej firmy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś używałam tych kosmetyków, a od jakiegoś czasu jakoś ciężko je znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny, piękne makijaże. Zainwestujcie tylko w dobry aparat i lampę, żeby makijaże były lepiej widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super makijaż ;) Musze wypróbować te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba się skuszę na ten róż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciagle nie moge znalezc idealnej maskary wiec moze sie skusze. Jaka jest cena tego tuszu?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger