piątek, 27 kwietnia 2018

PROPOZYCJĘ KSIĄŻKOWE NA MAJÓWKĘ!!!

Witajcie Kochani!!!
Zbliża się długi, ciepły majowy weekend. Zapewne wiele z Was będzie odpoczywać ze swoimi dziećmi.
Co lubicie robić w podczas takich weekendów?
Nam z Oliwką marzy się błogie lenistwo na kocyku, a co najbardziej lubimy wtedy robić, oczywiście czytać książki.
Dlatego dziś mam dla Was kilka propozycji, które możecie poczytać razem ze swoimi pociechami lub te nieco starsze same mogą zająć się ich lekturą.



Wydawnictwo Egmont wprowadziło do swojej oferty nową serię #czytelnia, jest ona podzielona na trzy kolory, które oznaczają poziom w zależności od wieku dziecka. Żółty to najłatwiejszy poziom, bohaterami książek są księżniczki, kucyki Pony, Masza oraz Barbie. Książki mają po ok. 100 stron, znajdziemy w nich dość dużą czcionkę oraz kolorowe ilustracje. Niebieskim kolorem zostały oznaczone książki dla czytelników w wieku 8-10 lat. Grubość książek to od 100 do 200 stron, ilustracje są czarno-białe i czcionka tekstu trochę mniejsza niż w poprzednim kolorze. Znajdziemy tutaj tytuły również dla chłopców z Marvela czy Star Wars. Ostatni kolor to czerwony, poziom dla czytelników powyżej 12 roku życia. Książki mają ponad 200 stron. Bohaterami tego poziomu są Twisted Tales oraz Star Wars.



Wybrałyśmy z Oliwką cztery tytuły z tej serii: "Odkrycie Belli", "Plażowy Rabuś", "Anna i Elsa. Powrót do lodowego pałacu" oraz "Zanim żyli długo i zaplątani". Muszę przyznać, że wszystkie historie były bardzo ciekawe, i z chęcią czytałam je mojej córce. 



"Odkrycie Belli" z poziomu żółtego to opowieść o młodych latach Belli, jej życiu z tatą, o problemach starej księgarni, o samotności, nierozumieniu oryginalności charakteru Belli.
"Plażowy Rabuś" również z poziomu żółtego to historia Barbie i jej sióstr oraz ich piesków. Na plaży grasuje złodziej biżuterii czy uda im się rozwikłać zagadkę i złapać rabusia na gorącym uczynku?



"Anna i Elsa. Powrót do lodowego pałacu" to perypetie znanych sióstr z bajki "Kraina lodu". Anna i Elsa spodziewają się ważnych gości, prace remontowe w zamku nie idą po ich myśli, siostry wraz z Olafem szukają sposobu jak ugościć przybyszów w Vakretty. 
"Zanim żyli długo i zaplątani"  powieść jest nowelizacją filmu „Zanim żyli długo i zaplątani”, który wprowadza do fabuły serialu emitowanego na Disney Channel. Książka opowiada o jednej nocnej wyprawie Roszpunki i Julka, która wywróciła wszytko do góry nogami. 



Uważam, że wszystkie książki są bardzo interesujące, duży plus za mały format, który dziecko może zabrać ze sobą wszędzie. Ogólnie uważam, że stworzenie takiej serii podzielonej na kolory to naprawdę świetny pomysł, do tego znani i lubiani bohaterowie bajek z pewnością zainteresują każdego młodego czytelnika.



Dlatego, jeśli chcecie spędzić miło nadchodzący weekend majowy, zrelaksować się razem ze swoimi pociechami podczas super lektury to zapraszamy odwiedzenia strony Wydawnictwa Egmont.



Podoba Wam się pomysł nowej serii #czytelnia? Który tytuł najbardziej spodobałby się Waszym dzieciom?
Czekam na Wasze komentarze i życzę Wam udanego wypoczynku.

Buziaki/Kasia 😘

38 komentarzy:

  1. Świetne propozycje dla moich dziewczyn :) dla
    Was również miłego wypoczynku . pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki super i te kolory odpowiednie dla wieku extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta seria, mimo, że córka jest już na nią za duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A znajdzie się jakaś opcja dla chłopca dinofana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dinofana moze gra o dinozurach? Ostatnio był o niej wpis na blogu

      Usuń
  5. Fajna seria dla dziewczynek, moja najmłodsza byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawde bardzo fajna. Czytamy od kilku dni na okrągło

      Usuń
  6. Zawsze czytałam mojej córce. Niby mówi się, że coraz mniej Polaków czyta, a tymczasem popularność blogów o literaturze rośnie. Ciekawie recenzujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 wydaje mi się że jest jednak wielu zwolenników czytania i jestem z tego powodu mega zadowolona

      Usuń
  7. Pozycje w sam raz na majówkę🙂 my z Egmontu mamy Elsę i Ironmana, syn z wypiekami na twarzy słucha, jak czytam🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. mój maluch już koduje kim jest Barbie, ale bardziej kręcą go samochody i lego, toteż pozycja wybitnie dla dziewczynek:-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie moglam dopisac propozycję dla dziewczynek na majówkę 😉

      Usuń
  9. Wychowałam się na Disneyu więc wszystkie tytuły przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane, a coś dla chłopców albo unisex? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny jest ten podział . Nigdy wcześniej nie widziałam czegoś takiego, na pewno jest przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy 3 z 4 przedstawionych przez Ciebie pozycji i właśnie zamierzamy je zabrać ze sobą na majówkę i czytać na świeżym powietrzu jeśli pogoda dopisze. Mamy jeszcze Małą Syrenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chyba postawiła na tradycyjne książki z mojego dzieciństwa, te nowe historie jakoś mnie nie przekonują :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby dla dziewczyn, ale mój Psotnik też by przejrzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie jest kształtować dzieci na coś nowego :) podobają mi się twoje propozycje

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie brak dzieci, ale książkowe propozycje podrzucę bratu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna seria! Tosi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne lektury dla dziewczynek :) Chętnie polecę koleżankom, które mają córki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe propozycje. Kraina Lodu jednak rządzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może dzieckiem nie jestem, ale nawet mi się one podobają :D Wzięłam je dla znajomego, którego siostrzenica kocha "Krainę lodu" i mam nadzieję, że jej się spodobają :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger