poniedziałek, 9 maja 2016

LEGO Friends PRZYJACIÓŁKI NA ZAWSZE!!!

Witajcie Kochani!!!
4 marca tego roku miał premierę pierwszy pełnometrażowy film LEGO Friends, jeśli nie mieliście okazji go jeszcze oglądać to zapraszam Was na dzisiejszą recenzję, w której przekonacie się, że przyjaźń jest największym skarbem na świecie. 


Bajka opowiada historię pięciu przyjaciółek, z miasteczka Heartlake City, których życie przewraca się do góry nogami, kiedy menadżerka Livi -gwiazdy muzyki pop, wykrada przebój napisany przez zespół przyjaciółek. Olivia, Mia, Emma, Andrea i Stephanie postanawiają odzyskać swoją piosenkę przy pomocy przebiegłego planu. Podczas jego realizacji dowiadują się, że najcenniejszym skarbem jakim posiadają jest ich przyjaźń. Czy dziewczyną uda się wyjawić prawdę Livi do kogo należy piosenka Girlz? Czy gwiazda muzyki pop nauczy się, że sława to nie wszystko i że są w życiu cenniejsze rzeczy? Odpowiedzi znajdziecie w filmie LEGO Friends: Przyjaciółki na zawsze.

Na płycie oprócz filmu znajdziemy dodatki specjalne : karaoke, kroki taneczne w rytmie muzyki, sceny dodatkowe oraz oficjalny teledysk Girzl. Dodatki te zapewnią całej rodzinie mnóstwa zabawy i radości. 
Nam bajka bardzo przypadła do gustu, do tego stopnia, że Oliwia na urodziny poprosiła o klocki LEGO Friends. Dlatego i Wam ją polecamy, bo każdy od czasu do czasu może pozwolić sobie na chwilę przyjemności przed telewizorem. 


A czy Wasze dzieci lubią klocki LEGO z tej serii? A może ktoś z Was oglądał już tą bajkę? A Wy macie takie swoje przyjaciółki na zawsze? Chętnie poznam Wasze opinie na ten temat. A i pamiętajcie, że przyjaźń to najważniejszy skarb.

Buziaki/Kasia

21 komentarzy:

  1. To jest wspaniałe dla mojej córki- dzięki za inspirację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że mogłyśmy Cię zainspirować :) pozdrawiamy

      Usuń
  2. Akurat mam synka i on dopiero zaczyna przygodę z prawdziwym lego (na razie tylko Duplo). Ale pamiętam, że gdy ja byłam mała lego tej serii zaczęło wchodzić do naszych sklepów i bardzo chciałam je mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez w dzieciństwie marzyłam o LEGO jakimkolwiek, jednak te marzenia mogę ziścić dopiero przy córce hehe

      Usuń
  3. Urocza animacja :). Dla dziewczynek w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie tylko dla dziewczynek bo mój mąż oglądał tą bajkę jak zahipnotyzowany hihi

      Usuń
  4. Moja psotka jest jeszcze za mała na tą bajkę ale może w przyszłości będę o niej pamiętać :) A moja jedyna przyjaciółka na zawsze to szwagierka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak malutka trochę podrośnie warto pokazać jej taką bajkę, według mnie jest pouczająca ;)

      Usuń
  5. Córka uwielbia lego zarówno klocki jak i bajkę i film , o którym piszesz! Piosenka z niego bardzo długo mnie "prześladowała" :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam, ale na pewno zerknę i polecę dzieciakom znajomych! Ach, klocki LEGO, co za wspomnienia...
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Z pewnością dziewczynka ucieszyła by się z takiego prezentu :)

      Usuń
  8. Świetna alternatywa na spędzenie miło czasu z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piosenka jeszcze dziś mi w uszach brzmi. :)
    Z pewnością sprawdzi się jako prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje dziecko uwielbia Lego Friends, niedługo ma urodziny ;) Super pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie będzie prezent idealny na urodziny :)

      Usuń
  11. Moja córka jest jeszcze za mała, ale wszystko przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością, jeszcze dużo ciekawych i wspaniałych bajek, książek i zabawek czeka Was do poznania :)

      Usuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger