poniedziałek, 5 listopada 2018

Craft with FUN- Be Creative!!!

Witajcie Kochani!!!
Zapewne każdy nas wie, jak ważny jest rozwój umiejętności naszych dzieci. Warto rozwijać ich kreatywność i zdolności manualne. Na rynku jest wiele przedmiotów i gier, które mogą nam pomóc w tej kwesti. Ja też mam dzisiaj dla Was jedną propozycję marki CRAFT with FUN.



CRAFT with FUN to nowa marka produktów z różnych, bezpiecznych materiałów m.in. pianka, drewno, filc, pcv. Produkty tej marki rozwijają zdolności manualne i wyobraźnię oraz uczą kreatywności. Piękne kolory, ciekawe kształty oraz szeroka gama produktów sprawi, że dzieci pokochają CRAFT with FUN. 



Aby przybliżyć Wam tę markę, przedstawimy wraz z Oliwką koronę do samodzielnego ozdobienia. W zestawie znajdziemy dwie korony piankowe, kryształki samoprzylepne, piankowe elementy mozaiki oraz instrukcje.





Dzięki tym pięknie ozdobionym koronom każda dziewczynka może poczuć się jak księżniczka.



Zestaw "korona" pozwoli naszym dzieciom miło spędzić czas, rozwinąć swoją kreatywność i dodatkowo świetnie się przy tym bawić. Moja córka bardzo polubiła tę markę i poprosiła o więcej takich zestawów. A z racji, iż zbliżają się Święta Bożego Narodzenia CRAFT with FUN przygotowało specjalny katalog, w którym znajdziemy produkty do wykonania pięknych dekoracji świątecznych. 





Jak dla mnie zestaw kreatywny korona oraz marka CRAFT with FUN jest godna polecenia dla dzieci i dorosłych. Piękne kolory, szeroki wybór produktów (np. cekiny, kryształki, ozdoby filcowe i pankowe, brokaty, koraliki, maski, pompony), przystępna cena, wysoka jakość oraz wiele funkcji edukacyjnych sprawiają, że my obie z córką polecamy CRAFT with FUN.



A Wy lubicie tego typu "zabawki"? Może czasem sami pozwalacie sobie stworzyć jakieś ozdoby? A jak podobają się Wam nasze korony?
Czekam na Wasze komentarze.



Buziaki/Kasia 😘

30 komentarzy:

  1. Ale cudowne te korony. Bardzo fajny pomysł na rozwój i wyciszenie się. Chętnie popatrzymy na ofertę wraz z córkami. pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W dzieciństwie oszalała bym z radości z takiego zestawu

      Usuń
  3. Zestaw super. Chciałam ostatnio taki kupić córce ale z uwagi na jej młodszego brata, szybko odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idea;ny zestaw dla każdej małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolałabym bardziej stonowane kolory, ale rozumiem, że dziewczynki wolą róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mojej córce kolor byłby obojętny ale to fakt róż i fiolet przykuwają uwagę dziewczynek.

      Usuń
  6. Podoba mi się ten zestaw kreatywny dla księżniczek, extra korona wyszła ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasz 2,5 latek aż pali się do takich zajęć, szkoda, że to wersja taka różowa,nie za bardzo dla małego faceta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może spróbujecie zestaw safari w którym są maski zwierząt

      Usuń
  8. super pomysl na urodziny jako zabawa dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory super, ale obawiam się , ze nawet to nie zachęciłoby mojej córki do takich zabaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj, aż chciałoby się ponownie być małą dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. dobrze, że są dwie korony to mogę pobawić się z córką ;)

      Usuń
  11. Bardzo ładne! Moja córa jest bardziej chłopczycą, ale myślę, że nie pogardziłaby takim kreatywnym zestawem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Craft with fun ma wiele takich zestawów np zwierzęta może i to by ja zainteresowało?

      Usuń
  12. Moja córka pewnie chętnie by dokończyła taką koronę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest mega fantastycne :) Dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  14. W sam raz zabawa dla małej księżniczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na wspólną zabawę z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super , moja córka lubi błyskotki, lubi też prace kreatywne, wiec na pewno sie jej spodoba.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger