piątek, 22 marca 2019

INSPIRACJE KĄPIELOWE KNEIPP!!!

Witajcie Kochani!!!
Dość dawno nas tu nie było, ostatnio dużo się dzieje, przedszkole Oliwki, praca i co najważniejsze przygotowania do ślubu Justyny :)
Jednak musiałam znaleźć chwilkę czasu, aby pokazać Wam jakie cudeńka otrzymałam ostatnio od Kneipp.
A mowa o olejku Kwiat Migdała, płynie do kąpieli Na Dobranoc, kryształkach Prowansalskie sny lawendowe oraz esencji Lawendowe sny. 
Wszystkie produkty miałam okazje już wypróbować, dlatego tym bardziej miło mi było powrócić do tych zapachów i kojących efektów.


Po krotce opisze Wam te kosmetyki, aby je przypomnieć a dla tych, których ich nie znają, aby zachęcić do ich wypróbowania.


Olejek do kąpieli Kwiat Migdała Jedwabna skóra zawiera intensywnie pielęgnujący olejek migdałowy, jojoba i słonecznikowy oraz ważne dla skóry witaminy A i E, dzięki temu podczas kąpieli przywraca skórze jej naturalną gładkość i nawilżenie. Zapach ma bardzo przyjemny, według mnie taki wiosenno- kwiatowy. 


Aromatyczny płyn pielęgnujący do kąpieli "Na dobranoc" łączy ze sobą naturalne olejki z wiesiołka i lawendy oraz ekstrakt z wanilii. Zapach jest naprawdę śliczny, lekko słodki, takie właśnie lubię. Kosmetyk ma za zadanie nawilżyć naszą skórę oraz odprężyć nas przed snem. Przyznam, że rzeczywiście po takiej kąpieli, czuje się bardziej zrelaksowana i łatwiej mi potem zasnąć.


Prowansalskie sny lawendowe- uspokojenie i zapomnienie o codziennych trudach. Kryształki zawierają naturalny eteryczny olejek lawendowy. Kolor opakowania i kryształków to oczywiście fiolet. Zapach jest bardzo intensywny. 60 g kryształków zamknięte zostało w wygodnej, kolorowej i praktycznej saszetce, która według producenta przeznaczona jest na jedną kąpiel (jednak ja do wanny wsypywałam po pół saszetki i również otrzymałam zamierzony efekt).


"Lawendowe sny" esencja mieści się w szklanej 100 ml butelce. Zawiera zapach czarującej Prowansji, która niweluje zmęczenie. Wystarczy 10 ml esencji, aby móc rozkoszować się relaksując kąpielą. Jak widzicie, Kneipp zawsze wie jak poprawić humor zestresowanej, mającej mnóstwo spraw na głowie i wiecznie zziębniętej osobie.


Zestaw, który otrzymałam, idealnie sprawdzi się o każdej porze roku, ponieważ znajdziemy tam kosmetyki wiosenno-letnie oraz jesienno-zimowe. 
Dlatego, jeśli chlelibyście sprawić sobie albo komuś bliskiemu, niespodziankę bądź chwilę niezapomnianego relaksu to serdecznie polecam ten zestaw.
Zachęcam również do zapoznania się z pozostałymi kosmetykami firmy Kneipp, ponieważ można znaleźć tam naprawdę wiele wartościowych kosmetyków.


Dajcie znać czy używacie kosmetyków Kniepp? A jeśli tak który jest Waszym ulubieńcem.


Buziaki/Kasia 😘


6 komentarzy:

  1. Witajcie. Na początek gratulacje dla Justyny, a po drugie super , że znów mogę Was czytać, a po trzecie zdjęcia i recenzja jak zwykle na poziomie. pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ta lawenda, kocham ją więc na ogół produkty z nią kupuję w ciemno. Kocham ten zapach!Nie znam tej firmy, ale na pewno przyjrzę się ich produktom.

    OdpowiedzUsuń
  3. super, gratulacje dla Justyny, bardzo lubię kosmetyki w szklanych opakowaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej marki uwielbiam olejki do ciała, szczególnie Piękne Ciało. Ma śliczny zapach i dobrze nawilża skórę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, jednak bardzo podoba mi się kolorystyka plus zapach lawendy.Dosłownie czuję teraz jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger