poniedziałek, 13 listopada 2017

KUCYKOWE SZALEŃSTWO OD EGMONT!!!

Witajcie Kochani!!!
Ostatnio przedstawiałam Wam gry Wydawnictwa Egmont, to dzisiaj pora na dwie nowości książkowe.
Do kin trafił nowy film My Little Pony, dlatego te małe kucyki zyskują rzeszę nowych fanów.
My z Oliwką co prawda na filmie nie byliśmy, ale dzięki książce poznaliśmy wspaniałą historię.



"My Little Pony The Movie. Kocham ten film" to książka, która opowiada właśnie historie, która ukazała się na dużym ekranie. Tym razem kucyki muszą się zmierzyć ze strasznym Storm Kingiem, który zamierza wykraść całą magię Equestrii. Czekają je nowe przygody, nowi przyjaciele i mnóstwo niespodzianek. Jesteście ciekawi czy kucykom uda się pokonać Storm Kinga i przywrócić spokój w Equestrii? To koniecznie sięgnijcie po tę książkę. 



Książka wydana jest w twardej oprawie, z pięknymi ilustracjami z filmu. Osobiście bardzo lubię tego typu książki, ponieważ są trwałe a dodatkowo, piękna szata graficzna umila czytanie.



"My Little Pony. Pora na czas" to książeczka z figurką Twilight Sparkle oraz jej kartonowym domkiem. 
Model domku należy samodzielnie złożyć oraz pomalować. 
Figurka jest piękna, a dzięki brokatowi błyszczy, z pewnością spodoba się każdej dziewczynce.



Oprócz wspomnianych przedmiotów w książce znajduje się również historia, znana z jednego z odcinka My Little Pony, w którym Twilight Sparkle dostaje wiadomość od samej siebie z przyszłości. Myśli, że nad Ponyville wisi katastrofa. Jaka zakończy się ta historia? Czy rzeczywiście katastrofa dotknęła Ponyville? Jaką wiadomość Twilight miała dla samej siebie? Tego wszystkiego dowiecie się, czytając to zabawną historię.



Obie książki bardzo nam się spodobały, Oliwce szczególnie przypadła do gustu figurka Twilight, a i ja uważam, że dołączenie takiej zabawki do książki to super pomysł. Mały problem miałam tylko ze złożeniem modelu domu, ale w końcu się udało i zabawa się zaczęła. 



A Wy lubicie My Little Pony? Byliście już na filmie w kinie?
Jak myślicie, czy Waszym dzieciom spodobałyby się przedstawione tutaj książki?
Czekam na Wasze komentarze.



Buziaki/Kasia 😘

36 komentarzy:

  1. Ale super te książki na filmie byłyśmy jest super polecamy. Pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka ma teraz etap fascynacji kucykami. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos pieknego, jak ja lubie takie ksiazeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie byłam, ale mam nadzieję, że film się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  5. super Mati kiedys lubił kucyki teraz już nie ale choc przez chwile mogłam mieć cos "dla dziewczyn " :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieliśmy się wybrać na ten film ale jakos nie wyszło. Z takiej książki moja córka by się ucieszyla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa recenzja :) Dzięki za pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka fajna, choć nigdy nie rozumiałam szału na te kucyki, tak jak i szału na te lalki barbie monster coś tam. Jednak sama wiem, że dzieci wybierają swoich idoli i koniec. Ja uwielbiałam Czarodziejkę z księżyca, której moja mama nie znosiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją lubiłam. Dzieci fasynuja się tym co niekoniecznie podoba się rodzicom

      Usuń
  9. MOja córka lubiła bawić się tymi kucykami, ale bajki już jej się nie podobały.

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas może nie ma szaleństwa, ale córka na pewno je bardzo lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja uwielbiałam kucyki, jako dziecko :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Córka była zachywcona filmem w kinie! Więc rozglądnę się za tą ksiązką.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja siostrzenica ma teraz fazkę na kucyki Pony ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdybym była małą dziewczyna na pewno bym oszalała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja choć nie jestem mała to książeczki bardzo mi się podobają

      Usuń
  15. na pewno ciekawe, choć moi chłopcy nie w temacie z kucykami

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudowności dla fanek Kucyków :-) Moja Córcia też długo uwielbiała je ale teraz już "wyrosła" a swą miłość przeniosła na prawdziwe konie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. My Little Pony. Kocham ten film mamy :) Podobają mi się te kolorowe ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas na topie raczej dinozaury - ale mam w rodzinie jedną wielką fankę kucyków, ktora na pewno ucieszylaby sie z takiego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mamy książeczki z serii My Little pony.Bardzo spodobały się moim dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG, ja znam fankę kucyków Pony. To moja młodsza siostra :)
    Ma co prawda prawie 30 lat ale uwielbia je od dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger