środa, 13 grudnia 2017

WYDAWNICTWO GRANNA POD CHOINKĄ!!!

Witajcie Kochani!!!
Jak tam Wasze przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia?
Pierniczki upieczone? Wszystko posprzątane? Prezenty kupione?
Jeśli nie macie jeszcze pomysłu co podarować Waszym dzieciom pod choinkę to mam dla Was propozycję.
Uważam, że będzie to trafiony prezent, a skorzysta na nim cała rodzina.
Mowa tu oczywiście o dwóch nowych grach od Wydawnictwa Granna.



Rekin oraz Wyspa Smoków to gry dla dzieci od 5 roku życia, jednak moja 4-latka uwielbia w nie grać, najchętniej z całą rodziną.
Grafika oraz wykonanie jak zawsze na najwyższym poziomie.



Wyspa smoków jest grą kooperacyjną, czyli uczy jak wspólnymi siłami osiągnąć cel, nie używając przy tym rywalizacji. 
Zadaniem wszystkich graczy jest ułożenie zamku, zanim smoki zablokują do niego dojście.



W pudełku znajdziemy:
* planszę
* 5 żetonów smoków
* 4 pionki
* kostkę
* instrukcję
* 9 elementów zamku



Gra bardzo przypadła nam do gustu, głównie ze względu na zasadę współdziałania. Zauważyłam, że moja córka trudno przyjmuje porażkę, dlatego Wyspa Smoków jest dla niej idealna. A kiedy zamek jest już gotowy, jest dumna, że wszyscy razem wygraliśmy. 



Rekin to gra, która polega na dotarciu małymi rybkami do celu, nie dając się przy tym zjeść drapieżnikom.
Wygrywa ta osoba, której rybka dotrze na rafę jako pierwsza lub jeśli jako jedyna pozostanie w grze. 
Gra jest bardzo zabawna i nieprzewidywalna, grafika z pewnością dodaję jej uroku i przykuwa uwagę. 
Jest świetną opcją na wspólnie spędzony czas z dzieckiem.



W pudełku znajdziemy:
* plansza
* 2 kostki
* 6 żetonów rekinów
* 4 znaczniki gracza
* 12 rybek (po 3 z każdego koloru)
* instrukcję



Gra z pewnością zabierze Was w ciekawy świat oceanu i dostarczy mnóstwa niezapomnianych przeżyć, pamiętajcie, tylko aby strzec się rekinów.



Dla mnie to kolejne dwie super nowości od Wydawnictwa Granna, ta sama niezmienna, wysoka jakość wykonania, grafika miła dla oka oraz ciekawe zasady gier sprawiają, że obie gry będą idealnym prezentem dla Was i Waszych dzieci. 



I jak podobają Wam się moje propozycje? Wasze dzieci lubią dostać gry?
Co w tym roku znajdą pod choinką?
Czekam na Wasze komentarze.

Buziaki/ Kasia 😘



30 komentarzy:

  1. Ale super te gry. Może skusze się jeszcze na jeden prezent dla moich córek. Pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic tylko spedzac wieczory na grze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla dzieciaków pewnie super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne gry :) Mój syn dopiero odkrywa planszówki, ale myślę, że Rekin by go zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogłam się doczekać kiedy córka zacznie grac w planszówki a teraz możemy grac w nie cały czas

      Usuń
  5. Planszówki oczywiście najlepsze. Dodałabym też puzzle.
    Może masz jakiś pomysł dla 9 latka na prezent?

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba jeszcze za wcześnie żeby wszystko było posprzątane i pogotowane... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he moja teściowa uważa, że nie jest na to za wcześnie i wszystko już prawie gotowe

      Usuń
  7. świoetne gry, mamy i synek uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekają mnie te gry, które polegają właśnie na łączeniu sił, a nie na rywalizacji. Ekstra, dopisuję do swojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne gry, moje dzieci takie uwielbiają. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znamy niestety tych gier, ale Grannę uwielbiamy i na pewno rozglądniemy się za Waszymi propozycjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gry planszowe to taka uniwersalna rzecz. Bez względu na wiek, porę roku zawsze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja tez ciezko przyjmuje porazke, mysle, ze bede musiala zainteresowac sie tymi grami :(

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie starszy lubi bardzo, młodszy jeszcze ciut za mały.... Za to dba skutecznie, by rozwalić bratu grę!;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale :) Dziękuję za ten post i tym samym podsunięcie pomysłu na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne propozycje dla młodszych dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super uwielbiam gry planszowe

    OdpowiedzUsuń
  17. Mojego synka wciągnęła pierwsza planszówka, więc chętnie nabede mu coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na pewno też kupię córci grę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy u nas pod choinką będą gry?? No jasne !! Dla syna Gra w życie, nie mów tak nie mów nie oraz rubik race. Dla kuzynostwa moich dzieci kupiłam : 5 sekund junior, Było sobie życir, Mistakos, Rój, Kot Stefan dla najmłodszej. Gry planszowe to doskonały pomysł... nawet mój mąż dostanie...

    OdpowiedzUsuń
  20. O, bardzo ciekawe - ja lubię gry w kombinowanie. Wesołych świąt, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te gry, chyba zamówię na prezent urodzinowy dla syna koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś dla moich chłopców :)
    Bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger