poniedziałek, 26 lutego 2018

RADOŚCI ŻYCIA, ŻYCZY KNEIPP!!!

Witajcie Kochani!!!
W Walentynki oprócz prezentu od mojego męża, otrzymałam cudowną przesyłkę od Kneipp.
Mowa o nowościach marki, a mianowicie o płynach pod prysznic "Radość życia" oraz "Na dobry nastrój".
Obie nazwy bardzo zachęcają do ich wypróbowania. 
Bo kto z nas nie chciałby mieć cudownych dni, pełnych radości?



Oba płyny są w 200 ml plastykowych tubkach z zamknięciem typu klik. Szata graficzna opakowań jest typowa dla marki Kneipp, czyli estetyczna i przykuwająca uwagę.
Największym plusem tych płynów, jest ich zapach.  Oba pachną pięknie, świeżo, owocowo i słonecznie ("Radość życia" ma zapach cytrynowy natomiast "Na dobry nastrój" to marakuja z grejpfrutem). Zapach wypełnia całe pomieszczenie podczas kąpieli i jest tak pozytywny w odbiorze, że nastraja nas pozytywnie na cały dzień (dlatego warto rano wziąć szybki prysznic z płynami Kneipp). 



Kosmetyki są naprawdę godne uwagi ze względu na ich naturalny skład, bez konserwantów, bez olejów mineralnych, silikonowych i parafinowych i bez mydeł alkalicznych. Za to duży plus mają za naturalne olejki eteryczne, które nie wysuszają skóry, ale pozostawiają ją miękką i gładką w dotyku. Dodatkowo kosmetyki nie uczulają i nie podrażniają naszej skóry.



Jak dla mnie oba płyny są godne plecenia, mają piękny zapach, dzięki któremu można zdecydowanie zauważyć poprawę naszego nastroju. Ich właściwości myjące spełniają moje oczekiwania, naturalny skład oraz zawartość olejków roślinnych to coś, na co ostatnio zwracam szczególną uwagę. Dobrze się pienią, a skóra po ich zastosowaniu jest nawilżona i delikatna. Małym minusem jest to, że zapach płynów pozostaje na skórze dość krótko, ale w sumie to ma być płyn pod prysznic, a nie perfumy 😉



Dlatego, jeśli ktoś z Was miewa ostatnio kiepski humor i gorsze dni, polecam zanurzyć się w świecie Kneippa,  czerpać radość z zapachów i nastroić się pozytywnie na każdy dzień. 



Jestem ciekawa, którą wersje zapachową Wy byście wybrali?
W ogóle lubicie tego typu kosmetyki pod prysznic? Czym kierujecie się przy wyborze płynu do kąpieli (zapachem, składem, opakowaniem)?
Czekam na wasze komentarze.

Buziaki/Kasia 😘



67 komentarzy:

  1. Aż czuje te zapachy, oj przydałaby się taka energia na cały dzień bo ostatnio jestem bez mocy i humoru. pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie Gosiu zafunduj sobie relaksujaca kąpiel z Kneipp

      Usuń
  2. Uwielbiam testować płyny pod prysznic ,nowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te płyny zawierają SLS?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach zapachy wydają się piękne! Lubię takie energetyczne linie

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie przepadam za tym rodzajem zamknięcia. Mimo to płyny prezentują się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy kompletnie ale jestem bardzo zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy zapoznać się z ofertą z pewnością znajdziesz coś dla siebie

      Usuń
  7. W sumie jeszcze nigdy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ich produkty :) szczególnie za zapach!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie, trzeba zonie do przetestowania nabyc;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachy jak najbardziej w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim również dlatego to testowanie było przyjemnością

      Usuń
  11. Fajne nazwy, ciekawa jestem jak pachną w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych kosmetyków. Muszę zerknąć co jeszcze mają w swojej ofercie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij zerknij mama naprawdę wiele ciekawych produktów np sole do kąpieli czy olejki

      Usuń
  13. Nie znam firmy, jednak lubię takie zapachy, które podczas kąpieli ogarniają całą lazienkę.Cudowne zapachy zapewniają relaks.Mi ostatnio jest on baaardzo potrzebny.Szkoda, że te plyny utrzymują krotko zapach.Ja ostatnio testuję płyn o zapachu czekolady.To dopiero relaksik 😊No i czuję go na skorze trochę dłużej.Jednak obwcność marakuji w jednym z prezentowanych przec Ciebie płynów jest bardzo kusząca.Bardzo lubię ten zapach 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta marakuja pachnie cudownie mogłabym przebywać całymi godzinami w łazience dla tego zapachu

      Usuń
    2. Ta marakuja pachnie cudownie mogłabym przebywać całymi godzinami w łazience dla tego zapachu

      Usuń
  14. Nie słyszałam o tej marce, ale zapachy do gustu by Mi przypadły;)
    Pozdrawiam 👄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kneipp ma wiele pięknych zapachów dzięki naturalnym olejkom z owoców

      Usuń
  15. O firmie Kneipp słyszałam wiele dobrego, myślę, że te żele pod prysznic przypadłyby mi do gustu, bo lubię takie orzeźwiające, cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Produkty bez silikonowych, parafinowych i bez mydeła alkalicznych sa godne uwagi firmy nie zna ale chetnie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest świetny może nie idealny ale mnie przekonuje.

      Usuń
  17. Jak radziłaś weszłam i przejrzałam ofertę. Faktycznie jest w czym wybierać chyba w oko mi wpadły sole do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś dla mnie, zapachy kuszące jednak nie znam firmy. Odrobina relaksu z pewnością by mi się przydała szczególnie z takimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie abyś zafundowala sobie odrobinę relaksu

      Usuń
  19. Nic nie skomentuję, nic nie doradzę, bo... jako facet nie mam zielonego pojęcia, co to jest!? Ale zapytam się... żonki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może kupisz jej takie płyny z pewnością będzie się cieszyć 😊

      Usuń
  20. Nie miałam jeszcze przyjemności używać produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam do wypróbowania jakiego kolwiek. Jakie zapachy lubisz?

      Usuń
  21. Tak je pięknie opisałaś, że chcę je wypróbować :) Marakuja z grejpfrutem to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z ogromną chęcią wypróbowałabym wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamarzyłam się przez chwilę, wyobrażając sobie siebie w wannie i delikatną woń olejków. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Przy wyborze kosmetyków pod prysznic kieruję się na pewni składem (fajnie jakby nie było w nim zbyt wielu szkodliwych substancji) i zapachem. :) Trudno byłoby mi wybrać jeden z tych dwóch, które odpisałaś... Wybieram oba! Bardzo lubię takie owocowe zapachy. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklad moze nie jest idealby ale na pewno lepszy od wielu kosmetyków dlatego ja zaufalam marce kneipp.

      Usuń
  25. Lubie kosmetyki tej marki ale ostatnio jakos nie kupuje, musze znow do nich wrocic :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobają mi się zapachy ich produktów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy są boskie. Pamiętam taki żel pod prysznic ylang on to dopiero mega pachniał

      Usuń
  27. Myślę, że polubiłabym obie wersje zapachowe - takie w sam raz na dobre rozpoczęcie dnia :-) Kupując kosmetyki do kąpieli zawsze się kieruję zapachem :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezły zestaw! Z doświadczenia wiem, że im mniej kosmetyków, tym lepiej dla włosów. Pozdrawiam! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Za samą nazwę warto kupić, wybrałabym chyba marakuję, bo cytryna kojarzy mi się z płynem do naczyń :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam kryształki do kąpieli z tej firmy, które barwiły wodę na niebiesko i pięknie pachniały. Rewelacja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie świeże i intensywne zapachy pod prysznicem ♥️ od razu czuję się jak nowo narodzona 😉

    OdpowiedzUsuń
  32. Też chcę :) Lubię takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger