poniedziałek, 5 marca 2018

CAMELEO.... ON YOUR HAIR!!!

Witajcie Kochani!!!
Zapewne każda kobieta, tak jak ja lubi dbać o swoje włosy.
Czasami jednak nie jest to proste, gdyż nasze włosy potrzebują specjalnych produktów, aby się nie łamały, nie niszczyły, były odżywione i pełne blasku.
Na rynku dostępnych jest wiele kosmetyków, ale jak wybrać te, które będą dla nas odpowiednie?
Pozwólcie, że przedstawię Wam dzisiaj wspaniały zestaw od Delia Cosmetics.



W Walentynki otrzymałam piękną przesyłkę, stylowe czarne pudełko, a w nim pięć kosmetyków z linii Cameleo Anti Damage. Już same opakowania (przyznacie mi racje, że szata graficzna wygląda bardzo elegancko i oryginalnie) zachęcały do wypróbowania tych produktów.



Jesteście zapewne ciekawe, co znalazłam w zestawie?
Szampon BEZ SOLI z keratyną do włosów zniszczonych (nadaje włosom miękkość, zapobiega puszeniu, regeneruje i odżywia włosy, nie naruszając przy tym naturalnej bariery ochronnej włosa, 250 ml butelka z pompką)



Odżywka BEZ SOLI z keratyną do włosów zniszczonych (wygładza bez obciążania, nadaje połysk, dzięki keratynie odbudowuję strukturę włosa)
Maska keratynowa do włosów zniszczonych (do spłukiwania, zawiera kondycjonujący Softill)



Płynna keratyna do włosów zniszczonych (150 ml butelka z atomizerem, bez spłukiwania, nadaje elastyczności i sprężystości włosom)
Jedwab do włosów z olejkiem arganowym (bez spłukiwania, idealnie nadaję się na końcówki włosów, pojemność 55 ml).



Jak zapewne zdążyłyście zauważyć, cała linia kosmetyków przeznaczona jest dla włosów zniszczonych, uszkodzonych, po intensywnych zabiegach fryzjerskich. Czyli wprost idealne dla mnie 😉
Dodatkowym plusem jest brak soli, parabenów i sztucznych barwników. Zawartość keratyny bardzo mnie zaciekawiła, ponieważ do tej pory zazwyczaj używałam szamponów z kaszmirem bądź olejkiem arganowym.



Jesteście pewnie ciekawe, jak sprawdziły się u mnie te kosmetyki?
Najbardziej zadowolona jestem z płynnej keratyny, dzięki niej rozczesywanie włosów było dużo prostsze, a ich wygląd zachwycał, były lśniące, miękkie i takie jedwabiste w dotyku, i do tego ta butelka z atomizerem, która jest łatwa i szybka w użyciu, jak dla mnie to nr 1.



Pozostałe kosmetyki spełniły swoją funkcję i uzyskałam dzięki nim zadowalający mnie efekt (może szampon troszkę, mnie rozczarował, gdyż ciężko po nim rozczesać włosy). Bardzo spodobał mi się jedwab, który używałam na same końcówki włosów, przyznam, że zaczęły się mniej rozdwajać, a dotychczas miałam z tym problem. 



Podsumowując moją opinię, polecam jak najbardziej kosmetyki tej linii, mimo małych minusów, są naprawdę dobre, mają wygodne opakowania, delikatny, ale piękny zapach, odżywiają włosy, nadając im jedwabisty połysk i aksamitną miękkość, nie obciążają włosów, niwelują efekt puszenia, a do tego są w przystępnej cenie.
Dlatego, jeśli i wy chciałybyście zapewnić swoim włosom odrobinę regeneracji, to zachęcam do nabycia całego zestawu, aby efekt był dla Was zadowalający.



Miałyście już okazje wypróbować linię Anti Damage? Który kosmetyk najchętniej byście wypróbowały? Jak kłopoty, najczęściej miewacie ze swoimi włosami?
Czekam na Wasze komentarze.


Buziaki/Kasia 😘

45 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia. Ciekawa ta linia z keratyna muszę sprawdzić na swoich włosach. Pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź Gosiu i daj znać jak się sprawdziły u Ciebie

      Usuń
  2. Moje włosy są w kiepskim stanie więc ta seria na pewko idealna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe opakowania tych kosmetyków. Sama chętnie sprawdzę, bo moim włosom przydałaby się jakaś regeneracja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, ta płynna keratyna mnie zainteresowała...

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym wypróbowała te produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe produkty! Chętnie wypróbuję je na własnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam dawno żadnych kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej serii, ale nie powiem, ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak otworzyłam pudełko nie mogłam się doczekać testowania

      Usuń
  9. Bardzo ciekawa seria, zwlaszcza ze plukanki bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze ich poszukac, bo mam bardzo suche włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie próbowałam ich kosmetyków ale wydają się być godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mialam raz ich kosmetyk i nie nadawal sie do.moich wlosow. Nie lubią one duzej ilosci keratyny. Ale jesli ktos ja toleruje to naprawde super :)
    Z przyjemnością obseruje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tej linii. Najchętniej wypróbowałabym płynnej keratyny. Moim problemem było puszenie się włosów. Na szczęście mam to już za sobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbowałabym odżywkę lub maskę z tej serii, bo moje włosy potrzebują odżywienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ewuniu wypróbuj. Wiosna się zbliża czas na zmiany

      Usuń
  15. Bardzo polecam Liquid Keratin- uzywam ich na rowni z naprawde profesjonalnymi odzywkami do wlosow i naprawde nie widze roznicy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych kosmetyków. Dla mnie najważniejsze czy nie mają za dużo nieciekawych rzeczy w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam wcześniej tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cała seria prezentuje się bardzo kusząco - a Wasze zdjęcia i opinie jeszcze bardziej skłaniają mnie do jej wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiła mnie płynna keratyna. To może być, naprawdę fajny kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Delia kojarzyła mi się kiedyś z babcinymi kosmetykami. Wyglądają obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam maskę do włosów z tej serii!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyjrzeć się tej linii, może pomoże moim poniszczonym włosom.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie próbowałam kosmetyków do włosów Delia Cosmetics . Do tej pory raczej były to kosmetyki do makijażu i bardzo byłam zadowolona z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie próbowałam, ale na mojej liście już jakiś czas temu pojawiła się maska, którą polecają dziewczyny kręconowłose. Mam nadzieje, że sprawdzi się i u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger