poniedziałek, 12 marca 2018

PLANETA KLOCKÓW- sklep z klockami LEGO!!!

Witajcie Kochani!!!
Czy mamy tu miłośników  LEGO? Jestem pewna, że wasze dzieci uwielbiają  te klocki.
Gdzie najczęściej kupujecie im różne zestawy?
Ja przyznam, że najłatwiej kupić mi coś przez internet, dlatego dziś chciałabym Was zaprosić do Planety Klocków -sklepu z oryginalnymi klockami LEGO.





W ofercie Planety Klocków znajdziemy m.in:
LEGO Friends, LEGO Chima, LEGO City, LEGO Elves, LEGO DUPLO, LEGO Disney Princess, LEGO Star Wars oraz książki, filmy, artykuły szkolne, zegarki, pościel i wiele, wiele innych produktów i zestawów.





Zapytacie co wyróżnia ten sklep na tle innych, jak dla mnie są to trzy cechy: obsługa na wysokim poziomie z dbałością o każdego klienta, szeroki wybór asortymentu oraz atrakcyjne ceny.
Kontakt ze sklepem jest bezproblemowy a zamówienia realizowane w szybkim czasie. 



Dlatego jeśli i Wy planujecie zakup klocków dla swoich dzieci, to serdecznie zapraszam na stronę Planety Klocków (a tych , którzy mieszkają w Łodzi zachęcam do osobistego odwiedzenia sklepu), macie pewność, że kupujecie od sprawdzonego i zaufanego sprzedawcy.



A na koniec takie pytanie wolicie kupować większe zestawy LEGO czy kilka mniejszych? Wasze dzieci długo się nim i bawią czy po złożeniu stoją na półce? Czy Wasze dzieci mają swoje ulubione zestawy klocków?
Czekam na Wasze komentarze.

Buziaki/Kasia 😘

42 komentarze:

  1. Moje córki uwielbiają Lego, maja kilka zestawów ale ciągle im mało zerknę na ofertę sklepu. pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z pewnością uda Ci się coś wybrać dla swoich córek Gosiu :)

      Usuń
  2. Moje lubią bawić sie klockami - szczególnie młodsza. Zestawy kupujemy z reguły większe. Przy czym i tak na półce stoi góra 2 dni. Potem szybko okazuje sie że akurat te klocki były niezbędne do budowy domku czy innej rzeczy którą wymyśliła córka :) Ale w sumie o to chodzi. By samemu z nich bidować - a nie podziwiać gotowce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda u nas też zestawy służą do wymyślania najróżniejszych budowli córki.

      Usuń
  3. U mnie to zależy jaką fazę ma aktualnie moja córka

    OdpowiedzUsuń
  4. Córka bardzo lubi bawić się lego z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u nas córka uwielbia bawić się z tatą klockami, tylko mama czasami pomaga składać bo oboje nie mają cierpliwości ;)

      Usuń
  5. W naszej rodzinie chyba każde dziecko lubi klocki Lego. Jakiś czas temu odkryłam sklep, w którym można kupić "używane zestawy", długie, krótkie klocki, ludziki i inne. Super sprawa, jeśli dziecku czegoś brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój syn zaczyna przygodę z lego, na razie są to proste małe zestawy, bardziej tematyczne. Ale myślimy nad kupieniem mu większego uniwersalnego zestawu klocków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka na razie też ma tylko male zestawy tematyczne .

      Usuń
  7. Szczerze powiedziawszy Lego kupuje mój mąż i najbardziej lubi wpadać do sklepu firmowego we Wrocławiu :) Przez internet nie mają chłopaki cierpliwości czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi moja córka czasami potrafi poczekać jak zamówię przez internet jest większa motywacja aby byłą grzeczniejsza ;)

      Usuń
  8. Jako, że jestem miłośniczką eko to ja z kolei polecę Ci klocki kompatybilne z klockami lego, ale zrobione z odpadów drzewnych - zajrzyj do Reco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę o takich klockach, dziękujemy za inspiracje ;)

      Usuń
  9. Uwielbiałam w dzieciństwie klocki LEGO. Nie zapomnę, jak wymieniałam się nimi z kolegami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w dzieciństwie nie miałam tej przyjemności się nimi bawić

      Usuń
  10. Moja córka uwielbia lego! To jedyna "zabawka", która zawsze jest w użyciu i nigdy nie kurzy się na półce! Kupujemy różne zestawy. Z nich córka zbudowała sobie już niezłe miasteczko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka też marzy o tym aby zbudować wielki świat lego.

      Usuń
  11. Coraz więcej rzeczy kupuję w Internecie , a klocki Lego na pewno da się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością tym bardziej od sprawdzonego sprzedawcy.

      Usuń
  12. Miejsce, w którym cała moja rodzina przepadłaby na wiele godzin. To jedna z najlepszych ponadczasowych zabawek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda od lat niezmienne, od lat bawią i uczą całą rodzinę ;)

      Usuń
  13. Mój synek na Lego jest jeszcze za mały, ale mam kilka zestawów, które kiedyś na pewno mu sprezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to w sumie nie mogłam się doczekać jak Oli zacznie się bawić Lego bo może i sama trochę chciałam zobaczyć jak to jest ;)

      Usuń
  14. Nasz synek najbardziej lubi jednak klocki drewniane - ale Lego też znajdują się w kręgu jego zainteresowań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas drewniane nadal są w użytku, córka bardzo lubi kreatywne zabawki.

      Usuń
  15. Kiedyś jak byłem młodszy to miałem klocki lego :-)
    Teraz z tego wyrosłem, lecz niedługo mój syn Leo dorośnie na tyle żeby mógł się bawić i składać Lego. Zapiszę sobie ten sklep żeby skorzystać za jakiś czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój dzidziuś jest jeszcze w brzuszku, ale ciekawa jestem czy będzie lubił lego ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój syn nie jest w ogóle zainteresowany klockami LEGO :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze się nimi zainteresuję a może po postu lubi inne równie ciekawe rzeczy.

      Usuń
  18. Nie mam dzieci, ale pamiętam, że uwielbiałam się bawić lego w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o nich marzyłam ale kiedyś nie były tak dostępne jak w obecnych czasach.

      Usuń
  19. Zgadzam się,że przez Internet jest łatwiej coś wybrać niż bezpośrednio w sklepie. 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Klocki lego to u nas naljlepszy prezent dla dzewiczyn. Starsza kocha lego Friends a młodsza jeszcze Duplo, ale mniejszymi też się uwielbia bawić. Mamy kilka skrzynek tych klocków a wciąz im mało...na każdą okazję chcą tylko klocki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger