czwartek, 12 kwietnia 2018

WYPRAWA DO PARKU DINOZAURÓW Z EGMONT!!!

Witajcie Kochani!!!
Dziś razem z Rodziną Grywalskich wybierzemy się do Parku Dinozaurów, ponieważ zbliża się deszcze meteorytów, musimy pomóc dinozaurom dotrzeć do ich zagród. Kto jest gotowy na nową przygodę i chce pomóc Rodzince Grywalskich? Tylko uważajcie na Tyranozaury.



Park Dinozaurów to nowa gra od Wydawnictwa Egmont, przeznaczona jest dla dzieci od 3 roku życia. Jest to gra z serii Rodzinka, która pomaga najmłodszym dzieciom wdrożyć się w świat gier planszowych i poznać zasadę przestrzegania reguł.

W pudełku znajdziemy:
* 1 dwustronną planszę parku
* 1 kostkę
* 1 meteoryt
* 8 żetonów obiektów
* 8 żetonów tyranozaurów
* 4 dinozaury



Gra polega na doprowadzeniu jak największej ilości dinozaurów do ich zagród, zanim spadnie deszcz meteorytów. Gracze współpracują ze sobą, ponieważ mają wspólny cel. Po drodze trzeba uważać na żetony z tyranozaurami oraz odkrywać żetony obiektów. Do wyboru mamy dwa poziomy trudności.



Jak dla mnie gra jest bardzo ciekawa, ćwiczy pamięć, uczy taktyki i co najważniejsze jest grą kooperacyjną, czyli nie uczy rywalizacji. Szata graficzna jest bardzo przyjemna, a drewniane elementy dodają uroku tej grze. Według mnie to kolejna super propozycja od Wydawncitwa Egmont.



Dlatego, jeśli i Wy chcielibyście wybrać się do Parku Dinozaurów bez wychodzenia z domu, to polecam tę grę. 



Mamy tu w ogóle fanów dinozaurów? Wasze dzieci lubią takie gry kooperacyjne? 
W jakich okolicznościach najczęściej sięgacie po gry planszowe?
Jestem ciekawa Waszych opinii.
Czekam na komentarze.

Buziaki/Kasia 😘 

36 komentarzy:

  1. Ale super te dinozaury, u mnie co prawda dwie dziewczynki ale może by im się spodobała ta gra. Fajnie, że gra jest kooperacyjna lubie takie. Pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My obie z córką lubimy dinozaury więc uważam że gra super dla chłopców i dla dziewczynek

      Usuń
    2. Polecam mam tą grę u siebie w domu.

      Usuń
  2. Suowr gra, z orwnpewno spodobalaby się mojej córeczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że z pewnością moja córka gra w nią codziennie

      Usuń
  3. Super prosta gra - lubię takie, które nie wymagają żmudnego studiowania instrukcji. Co do dinozaurów to chyba wszystkie dzieci są nimi zafascynowane 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak. Moja córka już jak miała roczek to uwielbiala dinozaury.

      Usuń
  4. Świetna ta gra, pyknęłabym partyjkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, kolorowa gra :) Doskonały pomysł na prezent i możliwość spędzania radosnego wspólnego czasu z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda czas przy grach spędzony z córką jest niesamowity

      Usuń
  6. Mój syn ma teraz fazę na dinozaury, więc ta gra jest zdecydowanie dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna gra i te klimatyczne pionki dinozaurów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pionki są super. Osobiście uwielbiam w grach takie drewniane elementy

      Usuń
  8. Świetny sposób na spędzenie wspólnego czasu z rodziną:) nie słyszałam o tej grze, ale bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  9. Fanką dinozaurów nie jestem, ale gry planszowe uwielbiam! Mój syn jest jeszcze na nie za malutki, ale mam nadzieję, że zarażę go tą miłością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj kochana bo warto. Ja gralam od najmłodszych lat i zarazilam tą miłością moją córkę

      Usuń
  10. Uwielbiam wszystkie gry, które łącza razem rodzine :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też takie uwielbiamy i te nasze wspólnie spędzone przy nich chwile

      Usuń
  11. Uwielbiam planszówki i ostatnio zaczęłam szukać tych bardziej dla dzieci, gdyż wśród znajomych jest trochę mniejszych graczy, którzy też chcieliby pograć, a niektóre "dorosłe" gry są dla nich za trudne. A dinozaury nie dość, że wyglądają super, to jeszcze sprawiają wrażenie prostej i sympatycznej gry.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje dziecko jest jeszcze za małe na takie gry, ale za rok pewnie będziemy grać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Ja sobie już dawnor obilam liste gier dla córki i nie mogłam się doczekać kiedy zaczniemy razem w nie grać

      Usuń
  13. Sama bardzo lubiłam grać w planszówki jako dziecko więc to super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością. Gry pobudzają wyobraźnię, rozwijają kreatywność i pozwalają na wspólne spędzenie czasu.

      Usuń
  14. Fajna i kolorowa gra. Niestety dużo elementów które szybko giną przy dwójce dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas takie elemnty są zawsze pakowane do woreczka po skończonej grze bo wiadomo jak to jest przy dzieciach 😉

      Usuń
    2. U nas takie elemnty są zawsze pakowane do woreczka po skończonej grze bo wiadomo jak to jest przy dzieciach 😉

      Usuń
  15. Świetna gra! W ogóle dinozaury rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna gra! Uwielbiam planszówki hehe jak widać z tego się nie wyrasta ;) Z drugiej strony to całkiem fajnie gdy rodzic grając w gry z pociechą może też czerpać z tego przyjemność :) Dobrze gdy dziecko gra w planszówki, a nie na tablecie, czy komputerze od najmłodszych lat :)

    Bardzo podoba mi się tutaj u Ciebie i będę zaglądać tu częściej! :)

    Zapraszam również na mojego bloga, gdzie pojawił się nowy ciekawy post o naturalnych kocykach dla dzieci i niemowląt. Kocyk jest szyty innowacyjną metodą z wielowarstwowej tkanej bawełny i nadaje się dla niemowlaka i 2 latka :)

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo, to coś dla mojego 5-latka. Ostatnio "wykopywał" świecącego w ciemności dinozaura z takiego specjalnego zestawu do którego dołączony jest młoteczek i kilofek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger