sobota, 21 marca 2015

True Blue Spa- odżywczy krem do stóp!

Witajcie Kochani!!!
Z okazji Pierwszego Dnia Wiosny mamy dla Was recenzję kremu do stóp True Blue Spa który, otrzymałyśmy od firmy Bath & Body Works Polska. Krem idealnie sie przydał ponieważ pora już schować zimowe buty i wskoczyć w wiosenne balerinki i zacząć eksponować swoje stopy z czym ja osobiście mam problem. 



Jest to krem odżywczy i odświeżający z masłem shea, olejkiem awokado oraz wyciągiem z eukaliptusa. Krem  jest w 118 ml tubce co ja uważam za praktyczne i wygodne w użyciu. Konsystencja kremu jest dość gęsta ale łatwo i przyjemnie rozprowadza się go na skórze. Zapach jak na krem do stóp jest bardzo ładny i orzeźwiający za sprawą wyciągu z eukaliptusa. Krem dość szybko się wchłania pozostawiając na skórze gładka powłokę.



Dość często mam problem ze swoimi stopami, zrogowaciała skóra, popękane i szorstkie pięty, ciężko było mi trafić na dobry krem do stóp ale po zastosowaniu True Blue Spa foot cream jestem pozytywnie zaskoczona. Skóra stała się gładka i elastyczna, pięty zaczęły się goić a moje stopy są aksamitne w dotyku a co najważniejsze krem daje im uczucie chłodnego ukojenia. 



Krem jest wydajny wystarczy nanieść niewielką ilość kremu na skórę i dokładnie go rozprowadzić. Doskonale nawilża i zmiękcza naskórek już po kilku dniach stosowania. Idealnie nadaje się po kąpieli gdyż wtedy jego składniki wnikają wgłąb naszej skóry. 




 Kiedy otrzymałam krem postanowiłam, że nie tylko ja przetestuje jego działania ale poprosiłam również o to moja teściową. Używa ona wielu kremów do stóp więc miała porównanie. a oto jej słowa:
" krem super nawilża, niepodrażania mojej skóry która jest bardzo delikatna, daje przyjemne uczucie ukojenia i ma bardzo orzeźwiający zapach. Szczerze jest jednym z najlepszych kremów jakie do tej pory używałam a było ich sporo. Jedyny minus jaki widzę to wysoka cena, ale od czasu do czasu mogę zadbać o siebie i wydać parę złoty więcej"



Obie z teściową szczerze polecamy krem do stóp True Blue Spa, nam bardzo pomógł i spełnił swoje właściwości. Teraz obie możemy schować zimowe kajdany i założyć lekkie baleriny na nasze nowe odmienione stopy :)

A któraś z Was moje Kochane miała okazję używać tego kremu? Jakie są Wasze odczucia na jego temat?

A jeśli nie miałyście okazji to zapraszam na stronę Bath & Body Works Polska gdzie można nabyć krem oraz wiele innych fantastycznych kosmetyków.




Miłego i słonecznego Pierwszego Dnia Wiosny dla Wszystkich  :)


Buziaki/ Kasia






2 komentarze:

  1. nawet opakowanie ma bardzo ładne i zachęcające do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger