środa, 4 marca 2015

Mój Pierwszy Domek - LEGO Duplo

Witajcie Kochani!!!
Dziś zapraszam Was na recenzję klocków LEGO Duplo Mój pierwszy domek które otrzymałyśmy do testowania z portalu TestMeToo. Przyznam, że to pierwsze klocki z tej serii jakie miałyśmy okazję testować i nasze pierwsze wrażenie... są rewelacyjne dla mojej córki.


W pudełku znajdziemy dwie figurki ludzików, cztery kwadraty do tworzenia domku, dach, 3 okna, drzwi, zjeżdżalnie, platformę na której można to wszystko postawić, dwa łóżka oraz kilka klocków na których są m.in książka, szczotki do mycia zębów, zegarek, miska z jedzeniem. Elementy są dość duże, także nie ma zagrożenia, że małe dziecko połknie któryś z elementów. Domek można budować na wiele sposobów, co pozwala na rozwijanie kreatywności i wyobraźnie u dzieci.


Klocki są bardzo praktyczne ponieważ nie zajmują dużo miejsca, a po skończonej zabawie można z łatwością schować jej z powrotem do pudełka. Wydaja się być solidne, moja córka upuściła już je kilka razy i jak na razie żaden nie pękł ani się nie połamał.Produkt przeznaczony jest dla dzieci od 1,5 roku do 5 lat. 


Przyznam, że odkąd mamy te klocki spędzamy z Oliwcią dużo czasu przy nich, układamy różnego rodzaju domki, a co najważniejsze uczę córkę podstawowych czynności, które robi się dzień i w nocy. Za pomocą obrotowego klocka ze słonkiem i księżycem oraz ludzików odgrywamy scenki i uczymy się. Czyli zabawa i nauka w jednym a ponadto daję możliwość spędzić więcej czasu z dzieckiem. Do naszego domku i zabawy załapały się inne zwierzątka, córka cieszyła się bardzo kiedy mogła swojego osiołka czy konika umieścić w domku czy na zjeżdżalni.



Ogólna nasza ocena to 10/10, jesteśmy bardzo zadowolone z tych klocków i ciesze się , że są bezpieczne dla mojego dziecka. Myślę, że długo nam posłużą a ponadto są inspiracją do zakupu innych klocków z tej serii. Z ręka na sercu szczerze mogę polecić je wszystkim, którzy uwielbiają klocki i zabawę nimi.Moja Oliwcia jest nimi zachwycona, już nawet gdy odebrałyśmy przesyłkę i otworzyłam pudełko cieszyła się jak szalona, widać, że wie co dobre. W końcu LEGO Duplo nie ma sobie równych.


A czy ktoś z Was również miał okazję testować klocki LEGO Duplo Mój pierwszy domek? Jakie są Wasze opinie na ich temat? A może mieliście przyjemność mieć inne klocki z tej serii? Przypadły Wam i Waszym dzieciom do gustu? 
Czekamy na Wasze komentarze, a ja wracam do mojego małego "Boba Budowniczego" i naszych klocków LEGO Duplo a i zapomniałabym dzięki TestMeToo za możliwość przetestowania świetnych i kreatywnych klocków.


Buziaki dla Was/ Kasia

1 komentarz:

  1. Duplo jest świetne ! mi się nie udało dostać do tego testowania. szkoda, córka na pewno byłaby szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger