wtorek, 17 lutego 2015

"Tęsknię za Tobą" Harlan Coben

Witam.
Słuchajcie kochani niedawno w prezencie od mojej siostry otrzymałam książkę Cobena jak zobaczyłam tytuł pomyślałam o nie ta historia na pewno mi się nie spodoba. Jednak pewnego wieczoru jakoś sen mnie nie morzył i postanowiłam chociaż początek przeczytać i zobaczyć co dalej.

Na kilku kartkach się nie skończyło...
Bardzo ciekawa, zaskakująca książka z elementami humoru.
(...) - Cholera kobieto, jesteś moją nową szefową? - Wskazał swoje krocze.- Bo właśnie dałaś mi podwyżkę. (...)
(...) Moja miłość do Ciebie jest jak biegunka- dodał.- Nie mogę jej w sobie utrzymać. (...)
(...) Co Cię tak rozbawiło? - Twoja Twarz.(...)
Cięte riposty i humorystyczne sytuacje to nie wszystko co Coben może zaoferować nam w tej książce. Na tylnej okładce znajdziemy:  WĘDRÓWKI W PRZESZŁOŚĆ MOGĄ BYĆ NIEBEZPIECZNE, A PEWNYCH SPRAW LEPIEJ NIE RUSZAĆ.
Powiedzcie to Kat Donovan! Detektyw nowojorskiej policji, której dziwnym zbiegiem okoliczności nadarza się okazja, żeby wyjaśnić i zamknąć dawne sprawy. Obie dotyczą najważniejszych mężczyzn w jej życiu- byłego narzeczonego, który porzucił ją dawno temu, i ojca, zamordowanego przed kilkunastu lat policjanta. 
" Fenomen popularności Cobena polega na znalezieniu ciekawej formuły współczesnej powieści kryminalnej"- Gazeta Wyborcza. 

Szczerze się pod tym podpisuje i myślę, że mogłaby ta książka zaciekawić nawet czytelników którzy nie są fanami kryminałów. Detektyw Kat to bardzo ciekawa postać lubiąca może trochę za dużo wypić wieczorami ale kochająca na swój sposób pracę która została przekazana jest wraz z genami. Na początku wydaje się być bardzo samotna osobą dlatego pojawia się portal "YouAreJustMyType.com" podsunięty przez jej przyjaciółkę Stacy. Czy to dobrze, że Kat ulega jej presji i loguję się na tej stronie? Może nie bez przyczyny pod tytułem na okładce pojawia się: Czasem koszmar zaczyna się od jednego kliknięcia...
A może życie w niewiedzy i wciąż szukanie odpowiedzi na dręczące pytania przez lata to gorszy koszmar?
Gdy Kat czuje się zagubiona zawsze znajdzie wsparcie w dość nietypowym przyjacielu Aqua. ( dlaczego nietypowy hmmm musicie sprawdzić to sami) Zawsze służy dobrą radą choć nigdy w prost.
(...) Mów mi cygański wiatr, że pełen pozorów jest ten świat. Uważaj.(...)
(...) Uważaj na ludzi, których miejsce jest w przeszłości. Nie wpuszczaj ich z powrotem do swego życia. (...) 
Kat przytłumiona wydarzeniami ze swojego życia otrzymuje nietypowe zawiadomienie młodego Brandona Phlepsa, który martwi się o swoją mamę. Wtedy jeszcze nie wie, że pochłonie ją bez reszty ta absurdalna historia pełna niewiadomych. Czy Brendon stanie się jej nowym przyjacielem?

Książkę czyta się bardzo lekko i chciwie chcąc odnaleźć wraz z Kat odpowiedzi na nurtujące nas pytania. "To bardzo frapująca rozrywka, bo rozwiązanie znajduje się na ostatniej stronie." 

Serdecznie polecam tą książkę gdyż naprawdę wart do niej sięgnąć w długi wieczór. Nie spodziewacie się na pewno jakie tajemnice kryje Jeff. Ale uważajcie! Ta historia wciąga ;)
" Wcale za Tobą nie tęsknię" 
ENTER

Polecam Justyna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger