czwartek, 7 maja 2015

True blue spa - balsam do rąk :)

Witajcie.
Dziś mam dla Was recenzję balsamu do rąk- True blue Spa, który otrzymałam od Bath & Body Works.
Moje dłonie szybko się wysuszają, tym bardziej gdy zawitała już wiosna, a ja uwielbiam prace w ogrodzie. Rękawiczki, sucha ziemia nie działają nawilżająco na dłonie, więc z wielką przyjemnością zabrałam się do testowania tej ślicznej różowej tubki :)

Balsam zawiera w sobie parafinę dzięki czemu nasze dłonie bardzo się błyszczą. Jest bardzo gęsty. Ma bardzo przyjemny cytrusowy zapach ponieważ zawiera w sobie awokado jak i również witaminę E.
Niewielka ilość jego wystarczy aby nawilżyć nasze dłonie.
Jego cena to 12,00$ a pojemność opakowania to 74 ml.
Opakowanie jest bardzo poręczne, zmieści się do każdej torebki, dzięki czemu możemy go używać zawsze wtedy gdy go potrzebujemy.
Zapach nie jest bardzo przytłaczający wiec to duży plus.
Skóra dłoni już po jednym użyciu wygląda na bardziej odżywioną więc to kolejny duży plus.
Efekt nawilżenia utrzymuje się przez parę godzin.

Jedyne minusy dla mnie to: dość wysoka cena, gdy przeliczymy na nasze polskie złotówki to zakup możemy odczuć w portfelu :) Kolejną rzeczą która akurat mi przeszkadza to efekt tłustych rąk, który utrzymuje się dość długo, natomiast gdy dotkniemy kartkę papieru to nasze palce nie zostawiają tłustych plam.
Ostatnio nawet zauważyłam jak mój narzeczony podkrada mi balsam ( myślał, że nie widzę ;))
Jemu tez podoba się zapach i szybki efekt odbudowanych i nawilżonych dłoni.
Podsumowując: jeżeli nie przeraża Was cena i lubicie efekt błyszczenia po parafinie, to jak najbardziej polecam Wam ten produkt.

http://www.bathandbodyworks.com/product/index.jsp?productId=11160995&cp=4090261.4090360.4305156

A Wy mieliście już okazję korzystać z kosmetyków Bath & Body Works? Jakie są wasze odczucia?

Pozdrawiam Justyna :)

1 komentarz:

  1. Ja jeszcze nie korzystałam, ale wyglądają kusząco :)
    Pozdrawiam, dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://zdrowanacodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger