środa, 28 grudnia 2016

Maseczki do twarzy od EVELINE

Witajcie!
Zapraszam Was dziś na recenzję maseczek do twarzy od EVELINE COSMETICS.
Otrzymałyśmy do przetestowania dwa rodzaje maseczek, każda z nich podzielona jest na dwie części, w jednej znajdziemy peeling wygładzający, a w drugiej bankietową maseczkę.

Ekspresowy Zabieg Bankietowy to DWUETAPOWA terapia liftingująca do każdego typu cery, która nadaje skórze idealną gładkość, wyrównuje koloryt i niweluje odznaki zmęczenia.

Krok 1. Wygładzający peeling drobnoziarnisty. Formuła bogata w olejek arganowy i kwas hialuronowy skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka, eliminuje szorstkość, zmiękcza i odświeża cerę. Dzięki zawartości alg laminaria i witaminy E pobudza komórki do intensywnej odnowy, poprawia jędrność i elastyczność oraz doskonale rewitalizuje i odświeża skórę.

Krok 2. Bankietowa maseczka pod makijaż. Lekka formuła maseczki zapewnia natychmiastowy lifting, widocznie wygładza i poprawia napięcie skóry. Kompleks witamin A, E i f odżywia i odmładza skórę, widocznie odświeżając wygląd twarzy. Wysoka zawartość kolagenu roślinnego (Acacia Collagen) zapewnia głębokie nawilżenie, usuwa objawy zmęczenia i gwarantuje olśniewający wygląd przez wiele godzin.
Produkt testowany dermatologicznie.


Przygotowanie i stosowanie:

Wygładzający peeling drobnoziarnisty nałóż na oczyszczoną, wilgotną skórę twarzy, szyi i dekoltu, okrężnymi ruchami wykonaj masaż omijając okolice oczu, następnie spłucz letnią wodą.

Bankietową maseczkę pod makijaż nałóż na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Pozostaw do wchłonięcia.

Po upływie 10 minut zmyj pozostałości maseczki. Doskonale przedłuża trwałość makijażu.

Zdecydowanie ta maseczka jest rewelacyjna! Nie tylko usuwa oznaki zmęczenia i przedłuża świeżość naszego makijażu, ale również wyrównuje koloryt naszej skóry, rozjaśnia przebarwienia i ułatwia nakładanie makijażu.
Ten duet to bardzo dobre przygotowanie dla naszej skóry, przed ważną dla nas imprezą.

Zabieg głęboko oczyszczający SEBU CONTROL EXPERT to DWUETAPOWA terapia do pielęgnacji cery mieszanej, tłustej i trądzikowej, która delikatnie usuwa zrogowaciały naskórek, odblokowuje pory, normalizuje wydzielanie sebum oraz wygładza i wyrównuje niedoskonałości skóry.

Krok 1. Złuszczający peeling stymulujący mikrokrążenie, ta innowacyjna formuła została wzbogacona drobinkami łupin orzecha włoskiego, które zwiększają ukrwienie skóry, błyskawicznie oczyszczają pory oraz skutecznie redukują zaskórniki. Peeling dzięki zawartości protein jedwabiu normalizuje funkcje gruczołów łojowych i niweluje błyszczenie się cery. Ekstrakt z hamamelisu zmiękcza i ściąga naskórek, zmniejszając widoczność porów, a alantoina łagodzi podrażnienia i przynosi natychmiastowe ukojenie.

Krok 2. Matująca maseczka łagodząca z efektem chłodzącym. Lekka, żelowa formuła maseczki błyskawicznie wnika w skórę, dając przyjemne uczucie chłodzenia, co sprawia, że redukuje zaczerwienienia i wyrównuje koloryt cery. Dzięki zawartości kwasu hialuronowego i akwaporyn (AQUAPHYLINE™) nagrodzonych Nagrodą Nobla, intensywnie nawilża, przywraca naturalny poziom wilgoci w naskórku oraz zapewnia aksamitną gładkość i jędrność. Wyciągi z aloesu i łopianu działają normalizująco, oczyszczają pory i minimalizują ich widoczność.
Produkt testowany dermatologicznie.


Przygotowanie i stosowanie:

Złuszczający peeling stymulujący mikrokrążenie nałóż na oczyszczoną, wilgotną skórę twarzy, szyi i dekoltu, okrężnymi ruchami wykonaj masaż omijając okolice oczu, następnie spłucz letnią wodą
Matującą maseczkę łagodzącą z efektem chłodzącym nałóż na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu i pozostaw do wchłonięcia.
Po upływie 10 minut zmyj pozostałości maseczek.

Peeling jest koloru żółtego z ewidentnymi dużymi grudkami, które bardzo dokładnie oczyszczają naszą skórę ze zrogowaciałego naskórka. Po dokładnym rozprowadzeniu i wcieraniu go w skórę, zaczęła mnie delikatnie piec skóra w wokół nosa. Zapach jest niezwykle przyjemny, ja wyczułam mocną nutę łubinu.
Skóra po peelingu była delikatnie zaczerwieniona i gładka w dotyku.
Maseczka na twarz, była jak przyjemny opatrunek na podrażnioną skórę. Koloru białego, delikatna, lekka formuła. Pozostawiłam na wilgotnej skórze na 10 minut, a następnie spłukałam. Ewidentnie czuć, ze skóra jest delikatniejsza, przyjemnie zaróżowiona, gładka i odżywiona. Nie dostałam po tym duecie podrażnień, ani nie zaobserwowałam nasilenia trądziku, więc to duży plus. Jedyny minus to to, że kosmetyk nie poradził sobie z moją tłustą cerą i nie zniwelował go tak jak miałam nadzieję, że to zrobi.
Obie maseczki możemy kupić w bardzo przystępnej cenie, ponieważ każda to jedyne 3,99 zł


Obie te maseczki były dla mnie miłym zaskoczeniem, pomijając ich małe mankamenty, np. trudność otwierania opakowania mokrymi dłońmi, to zdecydowanie, spełniły swoje zadanie. Dodatkowo ich cena jest niezwykle niska, w porównaniu do skuteczności.
Serdecznie moje Panie polecam te maseczki.
Justyna.

35 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Te maseczki wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię je, choc przyznaję, że za rzadko stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie super cena za takie maseczki. Jeszcze jak mówisz, że faktycznie skóra wygląda po nich lepiej :) Chociaż słyszałam, że na twarz nie powinno się stosować peelingów gruboziarnistych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś kilka kupiłam. Są niedrogie i całkiem ładnie pachną :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że rzadko stosuję maseczki. Na tyle rzadko, że nie wiem, czy umiałabym wybrać odpowiednią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spróbować kilka i wtedy wybrać odpowiednią.

      Usuń
  6. Maseczek Eveline nie znam, znam za to balsamy pod prysznic, olejki i pomadki. Cena jest bardzo dobra w stosunku do jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uważamy, że produkty tej firmy są dobrej jakości za niewielką ceną.

      Usuń
  7. Jak zawsze rewelacyjna recenzja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle rewelacyjna recenzja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazje używać tych maseczek i szczerze je polecam.
    Odnova.net

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, bardzo się cieszymy, że nasze słowa polecają również inni.

      Usuń
  10. Kiedyś używałam podobnych maseczek marki DERMIKA i bardzo byłam zadowolona. Muszę wrócić do maseczkowych rytuałów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z maseczkami mam tak, że kupuję a później zapominam ich używać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o maseczki, jestem przywiązana do Ziaji, ale gdy natrafię wypróbuję! :) Bardzo zachęcająco wyglądają na zdjęciach :D. Pozdrawiam, Mamatywna :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubimy miło zaskakiwać! Jak zawsze piękna recenzja! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również dziękujemy, bardzo miło nam czytać takie słowa :)

      Usuń
  14. OOO, to coś dla mnie. Po czterdziestce mus dbać o "kombinezon" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdej z nas bez względu na wiem przyda się odrobina relaksu i zadbania o siebie :)

      Usuń
  15. J niestety nie jestem w stanie stosować niczego od Eveline :-( szkoda, bo to niedroga marka, ale niestety naleze do tych, ktorzy potrzebuje specjalistycznych kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh to współczujemy, mamy do czynienia z takim osobami i wiemy jaki to dla nich problem.

      Usuń
  16. Moja skóra jakoś dziwnie reaguje na te wszystkie bankietowe maseczki, dlatego bardziej ciekawią mnie wersje oczyszczające :) A ta wygląda mi na ciekawą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona z efektów, zachęcam wypróbować.

      Usuń
  17. Uwielbiam ich kosmatyki, są nie za drogie i dla mnie sa ok.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio kupiłam ich maseczkę z diamentem i 24k złotem, muszę przyznać, że bardzo przyjemna w zapachu i wydajna - jedną saszetkę użyłam dwa razy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger