czwartek, 8 stycznia 2015

Eksperci ufają marce Bepanthen!!!

Witajcie Kochani!!!!
Dziś mam dla Was recenzje maści Bepanthen Baby firmy Bayer, którą otrzymałam do testowania z serwisu babyonline.pl. Przyznam szczeże że wczesniej nie miałam styczności z tą maścią, a szkoda gdyż moja córcia dość często cierpi na odparzenia pieluszkowe. Dlatego postanowiłam wyprobować Bepanthen Baby i okazał się być rewelacyjny. Mam nadzieje, że nasz problem od teraz przestanie istnieć :)



Bepanthen Baby Maść ochronna działa na dwa sposoby: chroni pupe dziecka przed wystąpieniem odparzeń pieluszkowych oraz wspomaga regenerację delikatnej skóry dziecka w razie gdy one wystąpią.

Oczyszczona hipoalergiczna lanolina tworzy na skórze przezroczystą warstwę chroniąc przed czynnikami drażniącymi. Bepanthen Baby nie zatyka porów, przez co pozwala na swobodny przepływ powietrza.
Panhenol, zmieniając się po wniknięciu w skórę w witaminę B5, wspomaga naturalne procesy regeneracyjne, produkcję kolagenu i elastyny. Pomaga utrzymać skórę odpowiednio nawilżoną, miekką i delikatna w dotyku.

Ponadto maść posiada 7 standardów idealnego produku:
1. Brak potencjalnie szkodliwych składników
2. Optymalny poziom nawilżenia skóry
3. Optymalny skład
4. Nie zawiera substancji zapachowych oraz innych potencjalnie uczulającyh
5. Nie zawiera konserwantów
6. Nie zawiera substancji antyseptycznych
7. Skuteczny i bezpieczny w stosowaniu u dzieci



Jak stosować maść?
Cienką warstwę Bepanthen Baby nałożyć na czystą i suchą pupę maleństwa przy każdej zmianie pieluszki. Preparat ma przyjemną, nieklejącą konsystencję i łatwo daję się zmyć z powierzchni skóry. Po nałożeniu na skórę, tworzy na niej przezrozyczstą warstwę, dzieki temu mozna obserwować jak skóa maleństwa wraca do doskonałej formy. Ponadto maść można stosować juz od pierwszych dni życia.

Dla mojej Oliwci maść Bepanthen Baby okazała sie być strzałem w 10, pomogła nam przy odparzeniach pupy a ponadto teraz pomaga nam aby odparzenia juz więcej nie wystąpiły. Jestem bardzo zadowolona ze stosowania tej maści, posiada praktyczna tubkę w przeciwieństwie co do niektórych maści ochronnych, łatwoj ją zmyć ze skóry a co najważniejsze doskonale nawilża i nadaję miekkość skórze na pupie mojego dziecka. Jestem przekonana że od teraz to Bepanthen Baby będzię nam towrzyszył przy każdej zmianie pieluszki :)



Na koniec kilka przydatnych porad.

Jak zapobiegać powstaniu odparzeń pieluszkowych:
1. Pozwól skórze oddychać- pozostawiaj dziecko jak najczęściej bez pieluchy.
2. Zmieniaj często pieluchę- ważne by zmilimalizować kontakt skóry z mokra pieluszką.
3. Daj skórzę szansę- unikaj ciasnych lub nieprzepuszczających powietrza ubranek.
4. Używaj maści zapobiegającej odparzeniom- posmaruj pupę maluszka cienka warstwą ochronnej maści np. Bepanthen Baby przy każdej zmianie pieluszki
5. Poluzuj pieluchę- upewnij sie że zakładasz pieluszki na tyle luźno aby umożliwoć cyrkulacje powietrza.
6. Myj pupę dokładnie- przy każdej zmianie pieluchy cała pupa powinna być dokładnie umyta i osuszona.

Jak skutecznie dbać o skórę dziecka, gdy pojawi się odparzenie pieluszkowe:
1. Utrzymuj skórę w czystości- myj dokładnie całą pupę gdy jest czerwona i piecze.
2. Pielęgnuj skórę- zabezpieczaj skórę maścią Bepanthen Baby która wspomaga procesy regneracyjne skóry.
3. Bądź delikatna- spróbuj używać wacika zwilżonego ciepłą wodą zamiast chusteczek do mycia skóry gdyż czasami przy takim podraznieniu są zbyt szortkie dla wrażliwej skóry dziecka.

Jeśli na skórze zauważysz niepokojące objawy chorobowe skóry skontaktuj się z lekarzem.



Kochani mam nadzięję, że dzięki mojej recenzji łatwiej Wam będzie dokonać wyboru przy zakupie maści ochronnych dla swoich maluszków.
A może już używacie Bepanthen Baby? Jaki są wasze opinię na temat tej maści? A może macie inne sprawdzone produkty z tej kategorii? Chętnie poznamy Wasze doświadczenia.


Buziaki :)
Kasia

1 komentarz:

  1. Też stosowałam Bepanthen. Jest dobry w profilaktyce odparzeń. A jak już nie pomaga to polecam Tormentalum lub maść pięciornikową Ziaji. Byle nie Tormentiol. O tym dlaczego nie, u mnie: http://aptekamalegoczlowieka.blogspot.com/2016/03/tormentiol-skuteczny-ale-czy-bezpieczny.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger