poniedziałek, 5 czerwca 2017

ULUBIENI BOHATEROWIE Z BAJEK!!!

Witajcie Kochani!!!
Jakiego typu książki lubią czytać Wasze dzieci?
A może bardziej od książek wolą oglądać bajki?
A są tutaj miłośnicy książek, które powstały na podstawie bajek?
Jeśli tak to mam dla Was kilka bajkowych propozycji od Wydawnictwa Egmont



My z Oliwką uwielbiamy czytać książki, ale wiadomo i bajkę od czasu do czasu obejrzymy. Lubimy Smerfy, Trolle, Masze i Niedźwiedzia i oczywiście My Little Pony. Dlatego nasz wybór padł na następujące tytuły z nowości Egmont. 



"Smerfy. Poszukiwacze zaginionej wioski. Opowieść filmowa" jest to książka oparta na historii najnowszego hitu kinowego. 
Opowiada o wyprawie Smerfetki, która chciała poznać tajemnicę, dlaczego jest jedyną dziewczyną w wiosce. Czy uda się jej poznać odpowiedź na to pytanie? Musi jednak uważać, bo wszędzie czai się Gargamel. 



Książka napisana lekkim i zrozumiałym stylem, format idealny do plecaka dziecka. Cała historia bardzo nam się spodobała. I wiecie co zamierzamy wybrać się na tą bajkę do kina. 



"Trolle.600 naklejek" oraz "Trolle. Trollastyczny przewodnik" są oczywiście stworzone na podstawie znanej bajki o małych milusich stworkach, które kochają śpiew, taniec i uściski. 



Pierwsza książka zawiera spory zestaw naklejek oraz ciekawe zadania do wykonania. Naklejki, które nie zostaną wykorzystane do zagadek, mogą posłużyć dziecku do ozdobienia różnych przedmiotów. 
Za to Trollastyczny przewodnik, pozwoli nam na poznanie trolli i ich świata. 
Obie książki są bardzo kolorowe i interesujące i obie skradły serce Oliwce. 



"Masza i Niedźwiedź. Czytam i układam" oraz "Masza i Niedźwiedź. Moje bajeczki" to oczywiście książki, które powstały na znanej nam bajce z TVP ABC. 



W pierwszej propozycji znajdziemy 5 układanek, każda  z nich składa się z 30 elementów. Układanie puzzli to jedno z ulubionych zajęć Oliwki, a do tego z jej rezolutną Maszą uwierzcie to była zabawa na całego.



A po całym dniu emocji, pora na bajeczki, które znajdziemy w drugiej książce. Format jest mały i jak najbardziej mi to odpowiada. W środku znajdziemy kilka historii Maszy i jej przyjaciół oraz piękne ilustracje. To idealna propozycja na czytanie przed spaniem. 



"My Little Pony. Krótkie opowieści na dobranoc" opowiada kilka historii mieszkańców Ponyville. Przyznam, że nie miałyśmy jeszcze okazji obejrzeć tych odcinków w tv, dlatego z jeszcze większym zaciekawieniem czytałyśmy opowiadania znajdujące się w książce.
Oczywiście okładka oraz ilustracje z pewnością jeszcze bardziej nas zachęciły. 
Wraz z Maszą są to ostatnio dwie książeczki, które na zmianę czytamy na dobranoc. 



Jak widzicie tym razem kilka pięknych filmowo-bajkowych propozycji Wam przedstawiłam. Każda książka jest inna, posiada swój własny styl i dzięki czemu nasza biblioteczka zdobyła nowe ciekawe egzemplarze, które możemy czytać w ciągu dnia oraz w nocy.



Która z nich najbardziej Was zaciekawiła? A może już macie w swojej kolekcji, którąś z naszych propozycji?
Czekam na Wasze komentarze.



Buziaki/Kasia 😘

68 komentarzy:

  1. Razem z córkami kochamy Trolle, to świetna bajka, nawet ja stara lubię ją oglądać. A książki wydają się być super. pozdrawiam Gośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Trolle bardzo nam się podobały i to nawet kilka razy i na okrągło 😉

      Usuń
  2. Smerfy to moje najlepsze bajkowe wspomnienie z dzieciństwa :) Cieszę się, że teraz są tak samo popularne i dzieciaki mają okazje je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę bo jako dziecko uwielbiałam tą bajkę

      Usuń
  3. Dziękuję za inspiracje. Smerfy na pewno zagoszczą na naszej półce, mimo, że nasza córka jeszcze nie pokochała tych niebieskich stworzonek :P

    OdpowiedzUsuń
  4. a jaka propozycja dla 9 mc dziecka? masz coś sprawdzonego co powoli mogę zacząć jej czytać ? powyższe jak będzie większa na pewno przetestujemy:) Wenus z marsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas sprawdziło się "moje pierwsze 100 slow" książeczki kontrastowe i te z serii naciśnij mnie.

      Usuń
  5. U nas jakies troliki i smerfiki są. Mamy cały pakiet pet shopów, kucykó pony, MH. EAH, Barbie i Lego Frends.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka też lubi Babrie i Lego Friends na pozostałe trochę za mała.

      Usuń
  6. My jeszcze ulubione bajki mamy przed sobą, na chwilę obecną przechodzi wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka jakiś czas temu co chwilę miała nową ulubioną bajkę teraz potrafi już wybrać te najlepsze

      Usuń
  7. U nas od jakiegoś czasu rządzą Smerfy, ale nie miałam pojęcia, że powstała książka na podstawie filmu. Musimy ją sprawdzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych propozycji, z pewnością wybrałabym książeczki z Maszą. Tak, Masza jest genialna. :) Ale Smerfy też są bardzo fajne, sama je uwielbiałam, jak byłam mała, więc pewnie też książeczkę ze Smerfami. Ostatnio przygotowywałam zestawienie książek dla dzieci w wieku przedszkolnym, zapraszam do zajrzenia: TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy chętnie zajrzymy u nas książek nigdy za wiele

      Usuń
  9. O tak Trolle, już córce lekko mija, ale pamiętam dzień kiedy obejrzała bajkę na DVD 7 razy pod rząd, a każda próba wyłączenia telewizora kończyła się płaczem.

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas obecnie króluje Masza i Niedzwiedz. Dużo ostatnio książeczek z tymi bohaterami kupujemy

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja córka ma jeszcze chwilę czasu, by sięgnąć po takie książki, choć ostatnio dostała Maszę i Niedźwiedzia i ją zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka pierwszą książkę z Masza dostała na roczek.

      Usuń
  12. Jak byłam mała to miałam bzika na punkcie Smerfów.
    Wydaje mi się, że wtedy bajki, szczególnie te w tv, to byľy bajki. Na bajkę się czekało.a teraz jakoś tak inaczej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wszystko dostępne w nieograniczonych ilościach A wtedy miało to coś w sobie jak się czekało cały dzień.

      Usuń
  13. Uwielbiam Maszę, moje dzieci też :) Smerfów nie za bardzo kojarzą, za to ja pamiętam je ze swojego dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas na fali Smerfy, wszędzie! Ale ja w dzieciństwie też lubiłam te małe niebieskie stwory, więc z przyjemnością teraz otaczam nimi własne dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką samo i dzięki temu ja mogę cofnąć się do starych dobrych czasów

      Usuń
    2. Mam taką samo i dzięki temu ja mogę cofnąć się do starych dobrych czasów

      Usuń
  15. Mój bratanek uwielbia wszelkie książeczki w których są jakieś atrakcje typu kolorowanka, puzzle, wystające elementy itp., więc jestem pewna, że wybrałby właśnie zestaw książeczek z puzzlami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie książeczki są super. Mamy kilka w swojej kolekcji

      Usuń
  16. Moja córka od czasu bajki w kinie, ma totalnego fioła na punkcie Trolli. Ma chyba już z 15 różnych książeczek o nich.

    OdpowiedzUsuń
  17. Córka na wybrane pozycje jest trochę za mała ale koniecznie muszę poszukać takiej książki z naklejkami. Tak uwielbia przyklejać, że kiedy kończą się naklejki sięga po plastry.

    OdpowiedzUsuń
  18. Trolle, Smerfy i Masza to u nas pewniaki bo syn je uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  19. Że wszystkich wyżej wymienionych znam tylko Smerfy. �� Gdybym więc miała kupić któraś z tych książek, pewnie byłaby to właśnie ta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje ukochane to Muminki <3 Nic tego nie pobije :]

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas chwilowo "królują" seriale dla młodych na Nickelodeon, bo dwóch starszych już nie ogląda bajem, a Mini Mini włączamy sporadycznie. Niebawem przyjdzie moment, że znowu będzie w domu głośno od kucyków i świnki Peppy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawie cały dom mam w różnych gadżetach z ulubionych bajek moich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie trolle i kucyki się nie przyjęły za dzieciaka, ale smerfy aj owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. brak dziecka chyba robi poważne zaniedbanie w kwestii bajek - myślicie, że nadrobię jak już moje się pojawi na świecie? :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Kubuś Puchatek.. od zawsze na zawsze :) No i koniecznie Krecik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masza i niedźwiedź to bardzo fajna bajka. Najchętniej jednak córka ogląda jakieś ranczo, ale tytułu nie pamiętam. Książki na pewno fajne. Na tym wydawnictwie nigdy się nie zawiodłam, ale danych tytułów nie posiadamy. Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie najbardziej interesuje historia Smerfetki bo sama zawsze się zastanawiałam czemu jest jedyną dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja lubi książki jest jeszcze za mała aby sama umiała czytać czy coś ale lubi oglądać obrazki interesuje się jak jej czytam. A gdy lecą w tv bajki to nawet na nie nie spojrzy

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbialam smerfy i moja córka też!

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje dzieci uwielbiają Smerfy :) Z resztą ja w dzieciństwie również je uwielbiałam ;) Chyba się skuszę na zakup książki "Smerfy. Poszukiwacze zaginionej wioski..." ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Układanie puzzli, pamiętam z jak wielkim zainteresowaniem spotykało się to zawsze u moich dzieci, tyle radości i zabawy, a przy tym pobudzania wyobraźni. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  32. My z synem uwielbiamy oglądać bajki, co pradwa syn jeszcze filmów animowanych całych nie potrafi wysiedzieć :) z książek to jakiekolwiek z serii Tomek i przyjaciele są idealne, do tego seria o małych piratach "banda piratów" i juz milion razy przeczytalismy kskazke "zakochana Akiko" :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja najmłodsza siostrzenica uwielbia tę serię 600 naklejek. Nie wiedziałam, że wyszła taka z Trollami. Koniecznie muszę jej kupić! Będzie wniebowzięta!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger