środa, 30 grudnia 2015

KAMIX- mój pomocnik w domu :)

Witam Was :)
W tym roku pierwszy raz święta u mnie spędzała z nami moja teściowa ;)
Więc pewnie domyślacie się, że było trochę latania, gotowania, intensywne przygotowania, no i oczywiście porządki.
W tej czynności jednak miałam idealnego pomocnika, świąteczne porządki minęły mi bardzo szybko, przyjemnie i bez zbędnego szorowania.
Wiele reklam widzimy idealnych środków czystości, jednak jak się już przekonałam, większość tych które są skuteczne, przy okazji niszczą powierzchnię, a ich mocny chemiczny zapach bywa wyczuwalny nawet kilka dni.


KAMIX CZYSTA LODÓWKA - Preparat przeznaczony do mycia i dezynfekcji lodówek, fug, blatów kuchennych, desek do krojenia oraz innych powierzchni zagrożonych porastaniem pleśnią, grzybami a także zakażeniem bakteryjnym czy wirusowym.
Zabija bakterie, wirusy łącznie z wirusem ptasiej grypy; usuwa nawet przyschnięte czy tłuste resztki spożywcze. Likwiduje nieprzyjemne wonie.
300 ml za 11,77 zł 
Wystarczy spryskać zabrudzoną powierzchnię i pozostawić na kilka minut, następnie spłukać wodą. Bardzo podoba mi się w tym środku to, że aby coś wyczyścić nie trzeba dużego wysiłku, szorowania i czasu. Zapach jest niewyczuwalny. Przystępna cena, a największym plusem jest to, że zabija wszelkie bakterie.




Kamix Odkamieniacz AGD KONCENTRAT- to skuteczny preparat służący do usuwania osadów wapiennych z małych urządzeń domowych. Bezpieczny dla czyszczonych urządzeń czyści z osadów kamienia urządzenia AGD zasilane wodą między innymi: pralki, zmywarki, itp.


Jest w pełni bezpieczny dla użytkownika i środowiska naturalnego.
Mój czajnik ma pewien feler, ma bardzo wiązki wlew, przez co ciężko wsadzić do niego rękę aby wyczyścić wnętrze. Wielokrotnie próbowałam pozbyć się uporczywego kamienia, jednak zawsze się kończyło siniakami na nadgarstkach, a brud pozostawał na swoim miejscu. 
Przyznam szczerze, że nie wierzyłam w to, że ten środek uczyni cuda. 
Tak jak napisane na opakowaniu, do wody wlałam środek Kamix i pozostawiłam na 20 minut. Następnie wylałam zawartość i obficie przepłukałam wodą.
Aż nie wierzyłam w to co zobaczyłam. Czajnik w środku wygląda jak nowy i co najważniejsze: bez szorowania, bez siniaków na rękach, czyszczenie jest bezpieczne bez ryzyka zatrucia. 
 125 ml za jedyne 6,13 zł


Kamix Przyjaciel Łazienki Aktywna Piana jest preparatem przeznaczonym do utrzymywania czystości w łazience, która jest szczególnie narażona na powstawanie wszelkiego rodzaju osadów.W procesie jego tworzenia najważniejszą wartością była jakość i skuteczność . Dzięki temu powstał produkt, który doskonale usuwa osady z kamienia, rdzy i mydła. Niezastąpiony do czyszczenia fug.
Bezkonkurencyjny w porównaniu do innych środków dostępnych na rynku. Jego skład został wzmocniony formułą Aktywnej Piany, co zaowocowało skutecznością w działaniu i łatwością stosowania.



Kamix Przyjaciel Łazienki świetnie sprawdza się w czyszczeniu sprzętu domowego wykonanego ze stali nierdzewnej. Bezpieczny dla chromu i niklu.

W bardzo łatwy sposób usunął zabrudzenia z mydła, kamień i poradził sobie z zabrudzonymi fugami. Rewelacja! Jeden środek wystarczył aby wyczyścić całą łazienkę. Wystarczy spryskać, poczekać kilka minut i spłukać, a wszystko lśni jak nowe. 
500 ml środka za jedyne 8,78 zł.

KAMIX CZYSTA MIKROFALA - Preparat przeznaczony do czyszczenia przypaleń powstałych na urządzeniach gospodarstwa domowego takich jak; mikrofalówki, piekarniki, opiekacze, grille, patelnie oraz szyby kominków domowych.


Łatwy w użyciu, przyjemny pomarańczowy zapach. Na metalowej obudowie mikrofalówki i piekarnika nie pozostawia smug. 
300 ml preparatu cena: 11,77 zł


ELITT Płyn Łatwe Prasowanie to specjalny preparat z atomizerem, zwiększający poślizg żelazka na prasowanej tkaninie. Dodatkowo ogranicza ponowne gniecenie tkaniny i przyjmowanie brudu, a także wygładza włókna.
Płyn do łatwego prasowania jest rewelacyjny, bardzo przyjemnie pachnie nektarynkom, ułatwia prasowanie, jest to szybko odczuwalne, a ubrania faktycznie nawet po użytkowaniu cały dzień, są mniej podatne na zagniecenia. Na zdjęciu zaprezentowałam Wam sweterek Firmy Orsay, który bardzo lubię jednak po wyprasowaniu gdy go zakładam to znów wygląda jakby nigdy nie widział żelazka, dzięki temu preparatowi to już nie problem. Przez cały dzień wygląda rewelacyjnie i już tak łatwo się nie gniecie.
300 ml płynu za 7,34 zł



Bardzo dziękuje Firmie Kamix za możliwość przetestowania tych środków czystości.
Jak każda nowoczesna kobieta lubię mieć czysto w domu, ale nie lubię przy tym spędzać całych dni. Często korzystam z ułatwień jednak wszystkie reklamowane produkty przynosiły jedynie rozczarowanie. Po tych produktach, też nie spodziewałam się cudów i jestem bardzo mile zaskoczona. Jeśli zdjęcia i moja opinia Was do nich nie przekonała to koniecznie wypróbujcie tych środków sami! 
Utrzymywanie porządku w domu w cale nie musi być trudne. Serdecznie Wam polecam Firmę Kamix! Nie zawiedziecie się.
Pozdrawiam Justyna.  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger