ZACZARUJ GDAŃSK Z BARWODZIEJEM+ KONKURS!!!

sierpnia 12, 2015

Witajcie Kochani!!!
Dziś chciałabym Was zaprosić na recenzję książki pt. "Zaczaruj Gdańsk z Barwodziejem", którą otrzymałyśmy w ramach współpracy z Wydawnictwem Barwodziej.



Kolorowanka jest pierwszą książką tego wydawnictwa ale za pewnie nie ostatnią, gdyż sądzę, że "Zaczaruj Gdańsk z Barwodziejem" przypadnie do gustu nie jednemu dziecku oraz ich rodzicom. Książka składa się z 28 stron z zadaniami graficznymi oraz obrazkami do kolorowania.



Do Gdańska przybywa rodzina turystów, dzięki którym podażami ulicami Gdańska i poznajemy jego zabytki, ciekawe miejsca i urok, który drzemie w tym pięknym mieście. Książka jest naprawdę ciekawa gdyż razem z dzieckiem możemy stworzyć swój własny Gdańsk w kolorach jakie podpowiada nam wyobraźnia. 



Przyznam, że osobiście nigdy jeszcze nie byłam w Gdańsku i dzięki tej książce choć na chwile mogłam poczuć jak bardzo fascynujące jest to miasto, a moja córeczka miała frajdę podczas malowania obrazków. Najbardziej spodobała jej się postać Mistrza Barwodzieja, który towarzyszy przez cała książkę i motywuję dziecko do kreatywnego wykonywania zadań zawartych w kolorowance. 



Jestem bardzo wdzięczna Panu Michałowi z wydawnictwa Barwodziej, że mogłam poznać tą świetna książkę i razem z córką przeżyć niezwykła podróż do miasta które jest nam tak odległe a które teraz mamy w swoim domu i będzie dostępne za każdym razem gdy sięgniemy po książkę. 
Moja ogólna ocena to 10/10 ponieważ książka bardzo przypadła mi do gustu, rozwija ciekawość, kreatywność i wyobraźnie dziecka, motywuje go do wykonywania zadań i poznawania nowych miejsc. A ponadto cena za tak wspaniałą książkę jest moim zdaniem niewygórowana. I według mnie warto wydać parę złoty aby móc zaczarować dzięki dziecięcej wyobraźni swój własny Gdańsk.



Kochani jeśli i Wy mielibyście ochotę poznać Mistrza Barwodzieja to zapraszam Was serdecznie na konkurs, w którym do wygrania będzie aż 5 egzemplarzy książki "Zaczaruj Gdańsk z Barwodziejem".
Tylko kilka kroków dzieli Was od tego aby rozpocząć wędrówkę po świecie, który czeka na dotyk dziecięcej wyobraźni!

KONKURS
Co należy zrobić?
1. Polubić nasza stronę na FB oraz być publicznym obserwatorem naszego bloga. 
2. Należy polubić stronę sponsora na FB Wydawnictwo Barwodziej
3. Należy udostępnić post konkursowy w statusie publicznym. 
4. Pod postem konkursowym na FB należy zaprosić (oznaczyć) min.3 swoich znajomych.

5. Być aktywnym fanem na obu fan page oraz naszym blogu.
6. W komentarzu pod postem konkursowym na blogu należy odpowiedzieć kreatywnie na pytanie "Z czym kojarzy Ci się Gdańsk?"
Konkurs trwa od 12.08.2015r. - 30.08.2015r.

Wyniki zostaną ogłoszone 1.09.2015r., na naszym blogu oraz profilu na Facebooku. 
***
Regulamin konkursu 
Postanowienia ogólne
1.2 Sponsorem nagród w konkursie jest Wydawnictwo Barwodziej.
Zasady konkursu
Uczestnikiem konkursu może zostać każda osoba, która spełni wszystkie wymagania konkursowe.
2.1 Nagrodami w konkursie są: 5 egzemplarzy kolorowanki "Zaczaruj Gdańsk z Barwodziejem"
2.2 Organizator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego skasowania każdego zgłoszenia Uczestnika bez uprzedzenia, w wypadku naruszenia przez użytkownika postanowień Regulaminu lub naruszającego przyjęte powszechnie normy obyczajowe. 
2.3 Organizator konkursu tj. autorka bloga http://siostrydajarade.blogspot.com/ wybierze spośród nadesłanych zgłoszeń osoby, które otrzymają nagrody.
2.4 Niezależnie od wyniku konkursu, Uczestnik biorący w nim udział wyraża zgodę na publikację odpowiedzi i imienia i nazwiska na blogu http://siostrydajarade.blogspot.com/
2.5 Nagrody zostaną przekazane przez sponsora w ciągu 30 dni od daty opublikowania wyników.
2.5.1 Zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, nagrody przyznawane w konkursie są zwolnione z opodatkowania. 
2.6 Nagrody wysyłane zostaną tylko na terenie Polski.
Postanowienia końcowe
Dane osobowe Uczestników biorących udział w Konkursie będą wykorzystywane zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu zgodnie z Regulaminem.





Życzymy Wszystkim powodzenia!!!
Buziaki :*/ Kasia

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Cudowna książka. Chciałabym, by każde miasto miało własną. Genialny sposób na promocję lokalnej kultury, legend i wiedzy o mieście wśród dzieci... :)

    Gdańsk kojarzy mi się z cudownymi wakacjami w 2003 roku, których ok. 2 tygodnie spędziłam właśnie tam. Mój tata pracował wówczas w Gdańsku i wraz z kolegą wynajmował tam mieszkanie. Gdy ów kolega wyjeżdżał na urlop, umówił się z tatą, że może przywieźć swoją żonę i dzieci (czyli moją mamę, mnie i moją siostrę) do Gdańska, bo skoro jego pokój będzie wolny, to będziemy mogły tam nocować. Byłyśmy zachwycone. Mama dostała na szczęście urlop na ten właśnie okres i mogliśmy wszyscy spędzić w Gdańsku prawie 2 tygodnie. Mieszkaliśmy w pobliżu Starego Miasta. Pamiętam, że codziennie chodziłyśmy tam z mamą i siostrą na długie spacery. Po kilku dniach lokalni artyści już nas rozpoznawali, a nawet się do nas uśmiechali. Również ci, którzy udawali pomniki i nie powinni się ruszać... ;) Uwielbiałyśmy obserwować tych, którzy malowali za opłatą portrety. Robili to z niesamowitą wprawą, bardzo szybko i nader wiernie. Do tej pory trochę żałuję, że nie sprawiłam sobie takiego portretu. No ale mam nadzieję, że jeszcze wszystko przede mną! :) Zdjęcie z Fontanną Neptuna, które tam sobie zrobiłam, wciąż wisi na ścianie w moim pokoju, bo bardzo mile wspominam tamto lato i tamte chwile. Wierzę, że w kolejnych latach uda mi się tam wrócić, tym razem z moją własną rodzinką - córeczką i mężem... :) Oni również na pewno zakochają się w Gdańsku! :)

    Pozdrawiam
    Monika P.
    sol4me@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim uwielbiamy takie kolorowanki,do tego sa takze w innym jezyku.Widac,ze autorowi musialo sie tam bardzo podobac skoro przeniosl to na ksiazke :)Wcale mu sie juz nie dziwie po tej recenzji :)



    W sumie nie wiem co napisac bo nigdy nie bylam w Gdansku.to troche odlegle miejsce dla mnie.Po przeczytaniu lektury na moment przenioslam sie w tamto miejsce wiec wiem co chcial ukazac autor.Mysle jednak,ze warto kiedys bylo by sie tam udac ze wzgledu na historie jaka posiada.Westerplatte,Muzeum II Wojny śwatowej to przeciez zawsze warte poznania.Jest wiele cudownych miejsc ,ktore kusza widokiem gdy tylko sie oglada zdjecia czy widokowki z Gdanska jak np:Konkadedralna Bazylika Mariacka,Muzeum Narodowe,piekna Wyspa Sobieszewska,Trójmiejski Park Krajobrazowy ale i przeciez Złota Brama czy przede wszystkim Stare Miasto,ktore oswietlone wyglada pieknie! Nie zapomina sie takich widokow przy ogladaniu pocztowek :) Moze kiedys uda nam sie tam wybrac...bardzo bym chciala pozwiedzac te miejsca,ktore w koncu sa nasza czescia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widzialam zdjecia Zorzy Polarnej nad Trojmiastem (w okolicach) cos pieknego i niebywalego :)

      Usuń
  3. Gdańsk kojarzy mi się z bliskością morza i lasów :-) no i ze starówką pamiętającą wizyty króla Jana III Sobieskiego, którego uczczono wielkim pomnikiem usytuowanym na rondzie jego imienia. Oczywiście Gdańsk kojarzy mi się również z Lechem Wałęsą i Solidarnością i wielkim upadkiem Stoczni Gdańskiej...

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *