piątek, 14 listopada 2014

LIST DO ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA

Witajcie Kochani!!!
Mikołajki już nie długo dlatego i Oliwcia postanowiła napisać swój list do Świętego Mikołaja :)


LIST DO ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA!

Kochany Święty Mikołaju
mam dopiero 16 miesięcy i jeszcze nie do końca rozumiem kim jesteś. Moja mamusia mówi mi że Mikołaj przynosi grzecznym dzieciom prezenty. Ale wiesz co święty Mikołaju ja chyba nie do końca jestem grzeczna, bo ciągnę mojego psa za ogon, nie chcę jeść i czasami psuję swoje zabawki :( więc chyba nie zasługuje na prezent dla siebie. Ale jeśli jesteś taki dobroduszny to mam do Ciebie prośbę, przynieś prezent mojej mamusi. Chciałabym aby w worku z jej prezentem było trochę uśmiechu bo ostatnio często się smuci, trochę zdrowia bo skarży się na ból plecków, trochę cierpliwości bo często się denerwuje na tatę i paczka paluszków abym mogła jej podkradać jak będzie je jeść hi hi. 

Przesyłam ci Mikołaju buziaki i mam nadzieję, że mój list do ciebie dotrze.


Twoja malutka Oliwcia




A czy Wasze dzieciaczki napisały już listy do Świętego Mikołaja? 
Jeśli nie to będą miały okazję bo już niedługo będziemy miały dla Was niespodziankę :D

Buziaki
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger