wtorek, 22 września 2015

Urlop nad morzem.

Witajcie Kochani,
dziś chciałabym Was zaprosić nad nasze polskie morze, gdzie wraz z moją rodziną spędzaliśmy tegoroczny urlop. Oliwka po raz pierwszy była nad morzem, zachwycała się wszystkim, biegała za mewami, zbierała muszelki, budowała babki z piasku a przede wszystkim była szczęśliwa, że może tam być razem z nami.
Nocleg mieliśmy w Dom Gościnny Słoneczny w Międzywodziu, bardzo miły i uczynny właściciel, pokoje bardzo przytulne i niewygórowane ceny. Jedynie pogoda była zmienna jednak nie przeszkodziło nam to w korzystaniu z naszych kilku dni wypoczynku.

MIĘDZYWODZIE

BAŁTYCKI PARK DINOZAURÓW

Bałtycki Park Dinozaurów to miejsce aktywnego wypoczynku, gdzie zdobywanie wiedzy o czasach prehistorycznych połączone jest z wieloma atrakcjami i rozrywką na świeżym powietrzu. Znajduje się tu ścieżka edukacyjna, muzeum, park rozrywki oraz sklep z pamiątkami i restauracja. Wizyta w Parku gwarantuje pełną emocji, a zarazem bezpieczną zabawę w miejscu rodzinnej rozrywki. Park rozwija się z roku na rok, dostarczając odwiedzającym nowych, różnorodnych atrakcji.

DZIWNÓW

PARK WIELORYBA W REWALU

Zapraszamy do odwiedzenia Parku Wieloryba w Rewalu. To jedyne w okolicy miejsce, gdzie jednocześnie bawiąc się i ucząc można dowiedzieć się wiele na temat tego, co wszyscy kochamy – morza. W czterech specjalnie przygotowanych sekcjach tematycznych dzieci i dorośli mogą spojrzeć prosto w oczy groźnym rekinom i wielkim wielorybom, dowiedzieć się wreszcie, gdzie jest Nemo, a także poznać ryby, które spożywamy w okolicznych smażalniach.
Jeśli zatem spędzasz czas nad morzem i szukasz ciekawych miejsc, które można odwiedzić, aby się nie nudzić, przyjdź do nas! Park Wieloryba to niezapomniana morska przygoda, jaką możesz przeżyć na lądzie.

Zapraszamy również na panoramę Parku Wieloryba 360 z lotu ptaka:
Musze przyznać, że robi mega wrażenie ten widok.

OCEANARIUM

W centrum Rewala, przy ulicy Westerplatte mieści się oceanarium. To ciekawa atrakcja, w której zaciemnionych wnętrzach znajduje się wiele akwariów z przeróżnymi stworami z morskich głębin i nie tylko. Są tu akwaria morskie i słodkowodne, z których większość to prostokątne zbiorniki o podobnej wielkości, są jednak również dwa większe okrągłe akwaria w centrum obiektu.
Wśród wielu interesujących okazów zobaczyć tu można: prawdziwego rekina, płaszczki, kraby, ukwiały, koralowce i wiele mniejszych, większych, mniej lub bardziej kolorowych rybek, w tym gatunek przypominający bajkowego NEMO.

MOTYLARNIA W NIECHORZU
Motylarnia to miejsce swobodnie latających motyli egzotycznych dostępnych na wyciągnięcie ręki! Odkryj ten cudowny, zaczarowany świat. Zobacz jak z poczwarki wykluwają się barwne motyle, poznaj ich zwyczaje i dowiedz się jak niesamowite tajemnice kryją.
Motylarnia to więcej niż tylko kolejna atrakcja. To niepowtarzalne przeżycia  estetyczne i niezwykle kolorowe wspomnienia dla każdego odwiedzającego - małego czy dużego.
U nas deszcz na głowę nie pada, a tropikalna aura gwarantowana, więc ubierz się lekko i kolorowo, a być może motyl przysiądzie właśnie na Twoim ramieniu…

MIĘDZYZDROJE

To był naprawdę udany wyjazd nad morze, niezapomniane wspomnienia, mnóstwo zabawy i wiele zwiedzonych ciekawych miejsc. Szkoda tylko, że to co dobre szybko się kończy.
A czy ktoś z Was moi Kochani był w którymś z tych miejsc? Podzielcie się swoimi wspomnieniami.
Buziaki/Kasia

1. Mimo, że moje serce zdecydowanie należy do gór :) tęsknie za przestrzenią i głębią morza i oceanu. Szkoda, że z Wrocławia tak daleko :(

1. To fakt ta odległość jest tak daleka, my mieszkamy pod Wrocławiem :)

2. Morze, achty polecam! Pozdro z Mazur.

2. Piękne zdjęcia :) ja mam to szczęście, że mieszkam na co dzień nad morzem, a zatem zaraz śmigam na plażę się poopalać i powdychać świeżego powietrza :)

1. Dziękuję, ale Ci zazdroszczę tego miejsca zamieszkania.

3. Pięknie, tesknie za Polskim morzem i piaszczystymi plażami. Park z dinozaurami to idealne miejsce dla mojego syna, może za rok tam się wybiore :)

4. Świetna przygoda . Trzeba doceniać nasze polskie morze

5. W większości tych miejsc byliśmy, a moi teściowie jeżdżą na wczasy do Dziwnowa od ponad dwudziestu lat :) Tylko do tego parku w Rewalu jakoś nie mogliśmy się przekonać - bilety wydawały nam się zbyt drogie jak na poziom atrakcji.

1. My kupowaliśmy bilety po sezonie to były tańsze i Oliwce bardzo podobało się w tym parku a w sezonie jest w nim jeszcze więcej atrakcji

6. Ja tam uwielbiam polskie morze, najlepsze czasy dzieciństwa i wakacje tam spędziłam.

1. a ja własnie tak żałuję, że nie jeździłam tam w dzieciństwie

7. Nie ma piękniejszego morza niż Bałtyk... Zazdroszczę prawie pustych plaż ;)

8. Przyznam się (odrobinę się przy tym czerwieniąc ;)), że z moimi dzieciakami nigdy nie byliśmy nad polskim morzem. Bardziej ciągną nas górskie wędrówki i zdobywanie szczytów. Ale po przeczytaniu Twojego wpisu stwierdzam, że i nad morzem wcale nie musi być nudno ;)

1. My byliśmy tylko kilka dni i wiedzieliśmy, że już tak szybko tu nie przyjedziemy dlatego starliśmy się córce pokazać jak najwięcej ciekawych miejsc.

9. Wspaniale! :) urocze zdjęcia. Jak mi tęskno za morzem, oj! :)

10. Super ! Bardzo fajna wycieczka dużo atrakcji na prawdę świetnie !