wtorek, 5 stycznia 2016

Drewniane zabawki z serii MULA!!!

Witajcie Kochani!!!
Dziś mam dla Was recenzję, dwóch rewelacyjnych zabawek drewnianych z serii Ikea Mula, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Hirundo. Klocki na wózku oraz kolejka były strzałem w dziesiątkę dla mojej córeczki, zostały przez nią przetestowane w każdym calu. 



Zacznijmy może od klocków na wózku, w zestawie znajdziemy 26 sztuk klocków które są uporządkowane na wózku według wzoru (wzór ten pomaga dzieciom po skończonej zabawie poukładać klocki w idealnym porządku na wózku). Klocki wykonane są trwałego i twardego drewna, dlatego nie ulegną tak szybko zniszczeniu. Kanty są lekko zaokrąglone dzięki czemu są bardziej bezpieczne dla dzieci. Klocki są średniej wielkości więc idealnie dopasowują się do kształtu dłoni dziecka.


W zestawie oprócz klocków znajdziemy uniwersalny wózek na kółkach, który może służyć do zabawy klockami ale i również do przewożenia innych dziecięcych przedmiotów potrzebnych do pomysłowego spędzania czasu (Oliwcia woziła nim swoje lalki, misie, a nawet próbowała przetransportować nim naszego psiaka). Wózek wykonany jest z brzozy co sprawia, że jest trwały i wytrzymały na uderzenia.


Oliwcia jest bardzo zadowolona z klocków na wózku, ponieważ dostarczają jej mnóstwa zabawy, a ja jestem zadowolona ponieważ oprócz zabawy rozwijają jej kreatywność, po złożeniu zajmują niewiele miejsca, są bezpieczne dla dzieci bo wykonane z drewna, naturalny kolor drewna bardzo ładnie się prezentuję i co najważniejsze są trwałe, dzięki czemu mam pewność, że nie będę musiała co chwilę kupować jej nowych klocków. Nasza ogólna nota to 10/10 i szczerze polecamy je wszystkim szkrabom powyżej 18 miesiąca życia.
Klocki dostępne są pod linkiem:
http://sklep1594331.home.pl/pl/p/IKEA-MULA-Klocki-na-wozku-drewniane/211






Kolejka Mula wymaga złożenia, jednak jest ona prosta w montażu a wszystkie potrzebne elementy znajdziemy w zestawie (mi złożenie zajęło ok 2 min), Oliwka bardzo chętnie pomagała mi nawlekać klocki na druty, dzięki czemu sama dobrała sobie kształty i kolory klocków według jej upodobań. 





Elementy drewniane wykonane są z litej brzozy, która bardzo ładnie się prezentuję i jest trwała. Wymiary : Długość: 31 cm, Szerokość: 25 cm, Wysokość: 28 cm



Oliwce kolejka bardzo się spodobała i zauważyłam, że odkąd ją ma potrafi się skupić na przewlekaniu klocków dłużej niż zazwyczaj na innej zabawie. Uczy ją cierpliwości, rozwija koordynacje ruchową oraz uczy logicznego myślenia, a to bardzo ważne w wieku Oliwki. Myślę, że każde dziecko powinno mieć w domu taką kolejkę, bo niby jest prosta zabawką a dostarcza wiele zabawy oraz nauki. 



Link do kolejki:
http://sklep1594331.home.pl/pl/p/IKEA-MULA-Kolejka-/212
Kolorowa, bezpieczna i kreatywna zabawka która od nas dostaje ocenę 10/10.



A czy Wasze dzieci posiadają w domu, którąś z tych zabawek? Jesteście z nich zadowoleni?
Bo ja jestem i to bardzo i teraz już wiem, że zamiast wydawać pieniądze na nietrwałe plastikowe zabawki, wolę je przeznaczyć na kreatywne, drewniane.


Buziaki/Kasia

4 komentarze:

  1. Nie mam w domu ale Natalka zawsze bawi się tym w aptece kiedy czekamy w kolejce. Świetna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córce kolejka spodobała sie jak byłyśmy w szpitalu i chciałam się przekonać czy również w domu będzie nią zainteresowana, jak się okazało nadal się nią bardzo chętnie bawi.

      Usuń
  2. Takie drewniane zabawki nie tylko bawią, ale też uczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszedłem na ten blog z polecenia przyjaciela i na pewno na tym blogu zostanie.Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger