poniedziałek, 27 października 2014

Akademia Małego Melomana

Po zmianie czasu coraz szybciej zapada zmrok, wieczory coraz dłuższe i zimniejsze, a dnie coraz bardziej pochmurne i dżdżyste. A do tego niedziela spędzona bez Olisiowego Taty zainspirowała mnie do napisania tego postu. Dlatego wraz z Oliwką mamy dla Was listę przebojów dla dzieci, które chętnie słuchamy i super się przy nich bawimy, tańczymy i śpiewamy. To świetny pomysł na spędzenie zbliżających się pochmurnych dni.
Olisiowa lista przebojów:
1. Ferid Lakhdar, Kasia Rodowicz - Wesoło Gra Lokomotywa- chyba najbardziej ulubiona piosenka mojej córci
2. Jagoda & Co - Biedronka - muzyka i słowa super
3Iza Kowalewska - My Delfiny - mi samej ta melodia wpadła w ucho
4. Jacek Stachursky - Osioł - zabawna piosenka dla małego i dużego 
5. Centrum Uśmiechu - Gruszka - piosenka z przesłaniem
6. Tulinki -Ja uwielbiam dżem - Oliwcia podskakuję gdy ją słyszy
7. Mini Disco - Kaczuszki- nawet ja ją uwielbiałam gdy byłam dzieckiem
8. Lulek.tv - Pieski małe dwa - w tej wersji ta piosenka jest najlepsza
9. Lulek.tv - Dziadek Lulka Farmę miał - Oliwka bardzo lubi zwierzęta dlatego ta piosenka musiała znaleźć się na naszej liście
10. Boogie Woogie - skoczna i rytmiczna piosenka który uczy
11. Bebe Lilly - Halo Dziadku - przy tej piosence moja córeczka od razu szuka telefonu aby robić halo, halo
12. Gummi Miś - bańkę łap - piosenka jest w wielu wersjach językowych nam najbardziej podoba się po polsku
13. Zuchy - Cztery słonie - ktoś nie zna tej piosenki? myślę, że wszyscy ją znają
14. Łapy Łapy cztery Łapy - hmmm piosenka z mojego dzieciństwa
15. Qndel - Włoskie Wakacje - nutka dla małych i dużych
16. Stary niedźwiedź mocno śpi - przy tej piosence bawimy się z Oliwką w niedźwiedzia, kto zgadnie kto wciela się w tą rolę ? ;)
17. Koła autobusu kręcą się - ostatnio cały dzień nuciłam tą melodię 
18. Jesteśmy jagódki - na początku Olisia trochę bała się tych jagódek a teraz je uwielbia i pokazuję kiedy brudzą sobie brudki i główki 
19. Piosenka dla dzieci Mój Miś - krótka ale piękna piosenka o ulubionej zabawce mojej córci
20. Muzyczny Elementarz dla dzieci M. Konopnicka, A. A. Niezgoda - Bocian - rytmiczny, harmonijny dźwięk i super słowa piosenki 


I jak podobają Wam się nasze propozycję? Jakie piosenki dodalibyście jeszcze do listy? Chętnie poznamy Wasze ulubione hity :)

Buziaki, Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger