czwartek, 30 października 2014

NOWA WIZJA DLA MOJEGO PRANIA!


Witajcie!
Dziś zapraszam Was na recenzję kapsułek Vizir Orginal Fresh oraz płynu zmiękczającego do płukania Lenor Pure Core Sensitive.
Próbki otrzymałam w tym tygodniu do przetestowania od Everyday me. Akurat w koszu było już dość sporo ubrań Oliwii więc mogłam je od razu przetestować. Jesteście ciekawi moich spostrzeżeń no to zapraszam. 

Jedna kapsułka Vizir wystarcza aby wyprać całe pranie. Ubranka naprawdę były zabrudzone jak to przy małym dziecku a kapsułka doprała je wszystkie bez wyjątku. Dużym plusem dla mnie jest zapach który po
wyjęciu prania roznosił się po całej łazience i mieszkaniu, naprawdę dla mnie super. Pranie było mięciutkie i to bez użycia płynu do płukania. A co najważniejsze kapsułka jest bardzo poręczna, nic się nie rozsypuje, nie wylewa i zajmuje mało miejsca w łazience. Dlatego serdecznie polecam kapsułki Vizir są naprawdę świetnie dla mnie od tej pory to nr 1 wśród kapsułek do prania. już nie mogę się doczekać kiedy wypróbuje inne warianty zapachowe.

Teraz pora na płyn zmiękczający do płukania Lenor Pure Care Sensitive. Do tej pory używałam kilku płynów do płukania jednak nie byłam nimi zachwycona w 100%. Ale teraz znalazłam to czego szukałam. Zapach jest świetny, taki świeży i naprawdę delikatny. A ubranka w dotyku takie mięciutkie i przyjemne, dzięki czemu nie podrażniają już skóry mojej córeczki. Ubranka nie elektryzują się i jak na razie zapach utrzymuje się już kilka dni od prania. Płyn Lenor Sensitive jest produktem hipoalergicznym i przetestowanym dermatologicznie dlatego jestem już spojona że Oliwcia nie dostanie po nim żadnej wysypki. Od teraz już wiem jaki płyn będzie gościł w naszej łazience, bo jest on dla mnie naprawdę super. Jeśli i Ty chcesz otulić swoje dziecko naturalną delikatności to wybór jest prosty Lenor Sensitive. 


A Wy moje Drogie miałyście już okazję przetestować te produkty? Jakie są wasze spostrzeżenia? Podzielcie się nami swoja opinią, czy też uważacie te produkty za numery 1 czy może jednak wg Was nie do końca są one tak idealne?


Buziaki Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Siostry Dają Radę , Blogger